You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????

Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????

Posting Freak
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
Bir bebeginiz dunyaya gelıcek kız erkek farketmez pekı ismi ne olsun ısterdınız bana sorarsanız ben
kızımın ismini TUANA koyardım


ya siz? [Resim: www.zohreanaforum.com]
[Resim: 7666useyin.jpg]
Posting Freak
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
DeNiz ve Ada.
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Senior Member
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
kız ise sinem erkek ise burak
^^aLi aLLah zöhRe ana piRim^m^^

[Resim: hseyin150copy.jpg]
Posting Freak
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
Kız olursa ZÖHRE, erkek olursa ZEYNELABİDİN
Posting Freak
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
su.....
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
Bebeğinizin İsmi Ne olurdu??????
[FONT=Courier New] ]Kız olursa:GülfemSmileRolleyesRolleyesRolleyes
[FONT=Courier New] Erkek olursa:AlirfanSmileRolleyesRolleyesRolleyes
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.