elanursah yazdı:Google aramama sitesinde atatürk resimlerine bakarken birine gözüm takildi yanindaki türbanli bayana ve atatürkün e$i oluyormu$. gercekten atatürk o kadinla evlenmi$mi? pek inanasim gelmiyor. Yüce atatürke cok saygim var ama kemal Pa$anin bir gözleri dünyaya deger kara car$afli bayani yanina hic yaki$tiramadim dogrusunu yinede allah bilir...
Sevgili elanursah,
Atatürk'ün insanlık değerlerine içten ve büyük saygısı vardı. O, bütün insanlığın asırlar boyu övdüğü ve övündüğü meziyetleri üstün kişiliğinde toplamıştı. Hayatı boyunca gösterdiği davranışlar bu meziyetleri sergiliyordu. Şöyle ki:
"Yurtta barış, cihanda barış" için çalışmak, Atatürk için dünyamızda yaşayan bütün insanları birbirine daha çok yaklaştırmak, daha çok sevdirmek yolundaki çabaların bir parçası idi.
Şimdi kusura bakmayın bir taraftan Atatürk yücedir diyeceğiz diğer taraftan yanındaki insanların kıyafetine bakıp ileri geri konuşacağız.Atam bize dedikoyu emanet etmedi,insanların kıyafetine göre değer verin demedi o ışık o mübarek bize ilimi,irfanı,çağdaş medeniyeti yol olarak gösterdi.
Ya arkadaşlar biz millet olarak Atatürk'ü anlamamak için elimizden gelen ne varsa yapıyoruz.Şu yazılan yorumlar,sorular bunun en büyük kanıtı.
Şunu aklım almıyor bir türlü bizler Atatürkten daha iyi mi biliyoruz onun yanında kimlerin olup olmayacağını,onun neler yapıp yapmayacağını yani biz 90 yıl sonra mı karar vereceğiz pes doğrusu.
Geçmişi değerlendirirken bugüne göre yargıya varamazsınız bu en büyük hata olur bu Tarihe haksızlık olur.
İyi günler..