]AŞURE GÜNÜ İMAM HUSEYN'İN (a.s.) OKUDUĞU ŞİİR (ALINTI).
Dedem Allah Resulü, yaratılmışların en üstünüdür ve Allah'ın yeryüzünde ışıyıp duran meşalesi biziz.
Ben Ali'nin oğluyum, Haşim Oğulları'nın o temiz soylu yiğidinin hani ve sırf bu iftihar bile yeter elbet bana.
Peygamber soyunu yürüten Fatıma, annemdir benim; kanat verilen Cafer amcamdır benim.
Allah'ın Kitabı bizim aramızda dosdoğru bir şekilde inmiştir; bizim hidayetimiz ve vahyimiz dillere destandır.
Bütün insanlar için Allah'ın emin ve güvenilir dayanak ve sığınağı biziz ve bu hakikati gizli-açık daima söylemişizdir insanlara.
Kevser Havuzu'nun sahipleri biziz; dostlarımızı bizzat Hz. Resulullah'ın (s.a.a.) kadehiyle doyuracağız Kevser'e şüphesiz.
Bizim Şiamız insanlar arasında en aziz yârenlerdir; düşmanlarımız ise kıyamet günü hüsrana uğrayacak olanlardandır. (Nefes'ül-Mehmum, s. 219)
Not: Bu alıntıdaki görüş ve düşünceler sahibine ait olup, gerçekleri yansıtmamaktadır.
Aşure günü Hz.Hüseyin'İn okuduğu Şİir..!
Konu Sahibi / Yazar
AYFER
Kategori / Forum
Alevilik-Bektaşilik Araştırmaları
Yorumlar / Cevaplar
2
Okunma / Görüntüleme
8777
Aşure günü Hz.Hüseyin'İn okuduğu Şİir..!
Aşure günü Hz.Hüseyin'İn okuduğu Åİir..!
Asılsız bir belge daha...
Aşure İmam Hüseyin'in can lokmasıdır. Bu şiirle ne alakası var anlayamadım...
Üstelik İmam Hüseyin şiir yazmaz, çizmez, söylemezdi. İmam Hüseyin'in mübarek ağzından çıkanlar yanlızca Hak nefesleridir...
Aşure İmam Hüseyin'in can lokmasıdır. Bu şiirle ne alakası var anlayamadım...
Üstelik İmam Hüseyin şiir yazmaz, çizmez, söylemezdi. İmam Hüseyin'in mübarek ağzından çıkanlar yanlızca Hak nefesleridir...
Mustafa dediler benim adıma
Bir sıfatı Ali bindi atıma
Şimdi de ZÖHRE ANA geldi sıfata
Duyulsun şanımız Yüce Allah' a
(PİR ZÖHRE ANA)
Aşure günü Hz.Hüseyin'İn okuduğu Åİir..!
AYFER yazdı:]AŞURE GÜNÜ İMAM HUSEYN'İN (a.s.) OKUDUĞU ŞİİR (ALINTI).Sevgili Ayfer paylaşımın için teşekkürler öncelikle fakat burada bilgileri alıntı şeklinde de olsa dikkatli sunmalıyız canım.Her türlü insan okuyor çünkü.Bizim amacımız öncelikle gerçekleri anlatmak,öğretmek olmalı.Tabiki Gerçekler de Gerçeklerden öğrenilir yani ZÖHRE ANA'mdan öğrendiğimiz bilgileri aktarmalıyız.
Peygamber soyunu yürüten Fatıma, annemdir benim; kanat verilen Cafer amcamdır benim.
Allah'ın Kitabı bizim aramızda dosdoğru bir şekilde inmiştir; bizim hidayetimiz ve vahyimiz dillere destandır.
İmam Hüseyin'in Cafer diye bir amcası yokur.Ali Ekber ,Ali asker diye iki amcası,Saçı Sümbül Her Yanı Gül diye de bir halası vardır.
Fatıma Anamızın kız kardeşi Zöhre Ananın nişanı olan imam cafer vardır ve onlardan da Ümmügülsüm Ana,Hüsniye Ana,Battal Gazi ve Zeynel Abidin olmuştur.
Kur'an da onların dilleriydi,nefesleriydi.Kitap şeklinde değildi.
Aşure İmam Hüseyin şehit edildikten sonra yasını tutanlar tarafından yapılan İmam Hüseyin'in can yemeğidir.
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
Son Düzenleme: 05/07/2009, 12:06, Düzenleyen: FadimeBK.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)