Bu günlere gelmemizde emeğini eksik etmeyen;
Alevi Dernekleri Federasyonu'na
Alevi Dernekleri'ne
Cem Vakfı'na
Cem Evi dedelerine
Ramazanda iftar veren alevilere
Ramazanda oruç tutan alevilere
Aslını inkar eden alevilere
Neslini ezip geçen alevilere
Ve arkasından gelip öğrendiğini uygulayan; gerçeği öğrenmemek için direnip büyüklerinin izinden giden yeni yetme alevi çocuk ve gençlerine
Teşekkürlerimi Arz Ederim.BİZLERİ HER DÖNEM EZİK GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN SİZLERİN SAYESİNDE BU GÜNLERE GELDİK.EVİMİZDEN DIŞARI DEĞİL AYAK TIRNAK ÇIKARAMAZ HALDEYİZ.
Her sene Çorum-Maraş Katliamı diye duyulan sesler ;bizim canlarımızın katledildiği gündür.
Her sene Sivas Katliamı diye çalınan çanlar ;bizim yüreklerimizin parçalandığı gündür.
HER SENE 2 TEMMUZ DA BU SON OLACAK DİYE YANKILANAN YÜREKLER NEREDE
Her sene ramazan diye sokak sokak çalınan davullar; bizim aslımızı katledenlerin sevinç düdüğüdür;DÜĞÜNÜDÜR.
Bir alevi geçmişini unutursa ;çalan davulun sesine oruç da tutar halay da çeker.
Aslımızda hainlik yok,hırsızlık yok,asmak kesmek yok...
Bu ne utanma dır?
Bu ne acizliktir ki yan komşumuza destek olacak ;tek yürek olacak kadar korkuyoruz kaçıyoruz..
Yalakalık uğruna ramazan iftarı veren insanlara sesleniyorum...
Siz yurdun bir ucunda ne kadar yemek verirseniz verin ,masalarına ne kadar lezzet sererseniz serin...
Alevi kanı olmadan onların karnı doymaz.
Ey uyuyun halkım uyuyun...
Yurdun bir yerinde siz cumhurbaşkanının karnını doyurmak için eklem püklem olurken; aynı zihniyete sahip insanlar sizin can kardeşlerinizi yok etmeye uğraşıyor...
Ama sizde haklısınız...
Devir yalakalık devri...
Durmak yok yola devam...
SAYGILAR...
Aleviler buradan gitsin!
Konu Sahibi / Yazar
SerkanDgn
Kategori / Forum
Alevi Haber
Yorumlar / Cevaplar
17
Okunma / Görüntüleme
6041
Aleviler buradan gitsin!
Aleviler buradan gitsin!
FadimeBK yazdı:ATA'mın biz sözü var ya;
"Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
bu söze istinaden biz,yezid deyince bir milleti değil, kendini haşa haşa Allah yerine koyup insanlara zulm eden bir zihniyetten bahsediyoruz..
Fuzuli Pir'imizn de dediği gibi;
Söylesem tesiri yok,söylemesem gönlüm razı değil..
Sözlerinize canı gönülden Katılıyorum FadimeBK Can , Benim İçinde Yezit Nefsine uyan, Nefsiye Hareket Edip yoldan cıkana derim.
Nefsi ÂPirÂin gölgesinden başka hiçbir şey öldüremez; o Ânefs öldürenÂin eteğini sımsıkı tut.
''HZ MEVLANA''
ÜSEYİN'in Aşkına Şahitsen, Bu Şahadet Kutlu Olsun... Sen ÜSEYİN'in Aşkı ile Her Dem Diri Kalanlardansın, Ve Sen
'' Aşkın Şehidi'sin!..''
Ben HZ. ÜSEYİN'DEN NASIL YAŞAMAYI VE NASIL ÖLMEYİ ÖĞRENDİM
ÇELEBİ
Ben HZ. ÜSEYİN'DEN NASIL YAŞAMAYI VE NASIL ÖLMEYİ ÖĞRENDİM
ÇELEBİ
Aleviler buradan gitsin!
PİRİM başta birlik olmayan,düzenin bir elemanı,kendi içinde kavgalı,herbiri ayrı baş çeken,MUHAMMED ALİ yolunu bilmeyen,inkar içinde olan elini eteğini iman inanç ibadetten çeken tüm alevileri ıslah etsin.Biz yola gelmezsek bizi daha çok yakarlar taşlarlar,zincirlerler...Kurban olduğum birlik ve düzen nasip etsin ülkemize .Niyazım olsun, ellerinden öperim
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi