Hür_Şehit yazdı:Bu aralar Herkesin ağzında olan bir söz var OĞLUM BAK GİT.... bunu aslında bu tür insan müsfettelerine şöyle demem lazım olduğunu düşündüm.
YEZİT BAK GİT...
YEZİT BAK GİT ..
YEZİT BAK GİTTT.......
ATA'mın biz sözü var ya;
"Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
bu söze istinaden biz,yezid deyince bir milleti değil, kendini haşa haşa Allah yerine koyup insanlara zulm eden bir zihniyetten bahsediyoruz..
Fuzuli Pir'imizn de dediği gibi;
Söylesem tesiri yok,söylemesem gönlüm razı değil..
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
iz kimi topragindan yolluyorsunuz bakalim ,HADI HADI KORKMAYIN;INLETIN BAKALIM MALATYAYI;YEZITLER TITRESIN SIZ DEGIL.o topraklari birakmak öyle kolaymi olacak