AKP Diyarbakır Milletvekili Mine Lök Beyaz, vilayet caddesi üzerinde Diyarbakır'ın sembolü haline gelen karpuz maketi üzerinde bulunan Ne Mutlu Türküm Diyene yazılı tabelayı anlamsız bulduğunu söyledi.
HaberTürk'e konuşan ve 'Kürtler bu ülkenin asli unsurlarıdır' diyen Beyaz şöyle devam etti:
NE MUTLU TÜRKİYELİYİM DEMEK DAHA DOĞRU BİR ŞEY
"Benim dedelerim Sarıkamış ve Çanakkale savaşlarında şehit oldu. Biz Diyarbakır'ın yerli ailesiyiz. Kürtler ve Diyarbakırlılar bu ülkenin asli unsurudur. Ama Kürtüm diyen bir insanın Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım diyerek kendisini öteki görmemesi lazım. Bir mimar olarak Diyarbakır Valiliği önündeki karpuzu hiç sevmiyorum. Batıda Diyarbakır denildiği zaman akla maalesef karpuz ve terör geliyor. Anadolu'un ilk İslam kenti olan bir yerin karpuz anılması açıkçası zoruma gidiyor. Karpuzun altındaki o amblemleri beğenmiyorum. Ne Mutlu Türkiyeliyim demek daha doğru bir şey."
BELEDİYE DE TABELA KALDIRMAK İSTİYOR
Bu arada Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi de resmi tören güzergahı üzerinde bulunan ve 1980 askeri darbesi sonrasında asılan tabelayı demir parçalar düştüğü gerekçesiyle kaldırmak istiyor. Tabelanın kaldırılması için Diyarbakır Valiliği'nden izin istediklerini belirten Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Abdullah Sevinç, henüz izin alamadıklarını valilikten onay gelmesi halinde tabelayı kaldıracaklarını belirtti.
Akp'li vekile 'ne mutlu türküm diyene' tabelası batmış!
Konu Sahibi / Yazar
Zekai
Kategori / Forum
Ehli Kamil Grup
Yorumlar / Cevaplar
2
Okunma / Görüntüleme
2930
Akp'li vekile 'ne mutlu türküm diyene' tabelası batmış!
Akp'li vekile 'ne mutlu türküm diyene' tabelası batmış!
Sen o yazının anlamını anlayabilsen zaten ne AKP milletvekili olurdun ne de Atatürk Türkiye'sinde bölücülük yapardın..
ALİ ÇOKTUR ŞAH-I MERDAN BULUNMAZ.
Dönen dönsün, ben dönmezem yolumdan...
MUSTAFA ŞEREF,
KEMAL GURUR,
ATATÜRK ONURDUR...
Memleketim Yozgat Yemen'dir ilim
Horasan köyünden geliyor pirim
Kırklar binasında var oldu yerim
Sıfatı Zöhre Ana Ali'dir dilim.
Pir Zöhre Ana
Dönen dönsün, ben dönmezem yolumdan...
MUSTAFA ŞEREF,
KEMAL GURUR,
ATATÜRK ONURDUR...
Memleketim Yozgat Yemen'dir ilim
Horasan köyünden geliyor pirim
Kırklar binasında var oldu yerim
Sıfatı Zöhre Ana Ali'dir dilim.
Pir Zöhre Ana
Akp'li vekile 'ne mutlu türküm diyene' tabelası batmış!
sultann yazdı:Sen o yazının anlamını anlayabilsen zaten ne AKP milletvekili olurdun ne de Atatürk Türkiye'sinde bölücülük yapardın..
-------------------------------------------------------------------------
Ne Mutlu, bizeki, AKP li Deyiliz,
Ne Mutlu bizeki , ATATÜRK CÜYÜZ,
Ne Mutlu bizeki ,Cumhuriyetciyiz,
Ne Mutlu bizeki, Birlik ve Berabarlikden, yanayız,
Ne Mutlu bizeki, Vatan severleriz,
Ne Mutlu bizeki, Her türlü dili konuşan millet tenız,
Ne Mutlu bizeki , TÜRK Düşmanı deyiliz,
Ne Mutlu bizeki, Ümmetci deyiliz,
Ne Mutlu bizeki, Mayamız temiz,
Ne Mutlu bizeki , Şerefliyiz,
Ne Mutlu bizeki, VatanımızI satmayız,
Ne Mutlu bizeki ,Bütün Vatandaşlarımızı severiz,
NE MUTLU BİZEKİ, TÜRKÜZ, VE TÜRK KALACAGIZ.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYECEGİZ, SONSUZA KADAR.
----------------------------------------------------------------------
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 25/08/2012, 23:47, Düzenleyen: Y O L C U.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi