yabangülü yazdı: ]of of gidip aksam yemegini hazirlayim
]olmaz hayatim bugun ben hazirlayacagim aksam yemegini
]sen gel otur YEMEKTEYIZ programini izle
]ohhh hazir yemek gelecek
]veeeeee yemek hazir hayatim
[url=http://img22.imageshack.us/img22/991/56486141.jpg] ]
].
].
].
].
].
].
].
].
]veee iste guzel bir aksamin ve hazir yemegin sonu
Eyer bir insan kendisine hizmet edemiyorsa ,O insan hür deyildir. kadın veya erkek olsun.
İster dişarıda ,isterse evde olsun,en azından yanlız kaldığı zamanlarda,dişarının ve evinin işini ,ve yemeyini yapamassa,köleliye muhtaçdır.
hür olmak ne güzel bir şey. O hüriyeti küçük yaşdan berri yaşiyorum.:ok: