25 bin memur alınacak.
Memur alımına onay çıktı. İlk etapta 25 bin memur alınacak. Memur olmak isteyenlerin yapması gereken...100 bin memur alımının ilk adımı olan 25 bin kişilik kadronun hangi kurumlar tarafından kullanılacağı belli oldu.
Personelden sorumlu Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu ile Maliye Bakanı Kemal Unakıtan tarafından son şekli verilen liste Başbakan Erdoğan tarafından da onaylandı.
BRANŞA GÖRE BAŞVURUN
Listeye göre genel bütçeli idareler yani bakanlıklar ve bunlara bağlı kurumlara alınacak toplam eleman 19 bin 201 kişi olarak belirlendi.
Özel bütçeli idareler ve diğer kuruluşlara alınacak elemanlarla bu sayı 25 bini bulacak. Personel alımları her kurumun kendi şartları çerçevesinde gerçekleştirilecek ve KPSS sonuçları yine esas alınacak. Memur olmak isteyenler bu listelere bakarak kendi eğitim ve branşlarıyla ilgili kurumların açtıkları yeni kadrolara başvurabilirler.
25 bin memur alınacak
25 bin memur alınacak
25 bin memur alınacak
AKP ye oy veren ey Anadoluda yasayan, okuma yazma bilmeyen insanlar..Hazir olun Memur olacaksiniz....Bukadar Memuru ne yapacak bu hükümet diye düsünmeyin..Mecliste cay ocaklarinda bardagi tutan baska,bardak altligini tutan baska memur olduktan sonra,daha cok yerler bos.Ahada oralari dolduracaklar. Kadro foll yani...Memuruda gelecek hükümetlerde cikis veremiyeceginden batti benim Türkiyem..Üretim olmadan yemek cok zor.Acaba daha neler var Araplara satilmayan....(tayyip mücevherlerini satarmi?)
YESILDIR GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜGÜN GÜNES
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...
"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...
"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi