İstiklal Marşınının Bu şekilde Yorumlanmasını Nasıl Değerlendirirsiniz?
Özden ve Süper Okudu, Sürekli O Okusun...
0 (0%)
Saçmalık. Amerikanvari bir tarzda, bir Aşk Şarkısı Gibi Yorumlanamaz.
2 (100.00%)
Ben anlamaz...
0 (0%)
Toplam: 2 Oy (100%)