You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?

Anket Yerel Secimlerde Oyunuzu Partiye mi,Adaya mi Vereceksiniz?

Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
Oyumu Partiye Göre Verecegim... 6 (54.55%)
Oyumu Gösterilen Adaya Göre Verecegim... 1 (9.09%)
Oy Kullanamiyorum/Kullanamayacagim 4 (36.36%)
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. Toplam:: 11 (100%)

Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?

Posting Freak
Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?
]Canlar biliyorsunuzki Yerel Secimler yaklasmakta.Benim merak ettigim Secimlerde Oyunuzu Parti'ye endeksli olarak mi,yoksa gösterilen Aday'a endeksli olarak mi kullanacaksiniz?
Bir ismi Ali’dir bir ismi Veli
Onlar nurdan dogdu nurudur nebi
Eveli ahiri yaratan Ali
Simdi de geziyo Zöhre Ana dili
Pir Zöhre Ana
Posting Freak
Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?
o kadar çelişkili bir durumki...versen bir türlü vermesen bir türlü...son güne kadar beklicem...
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a




MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Senior Member
Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?
kesinlikle murat karayalçına vericem sebebi ise melih gökçek e karşı en güçlü aday olması ve chp den aday olması chp dememin nedeni (şu halinden hoşnut olmamakla beraber) benim görüşüme en yakın ve akp ye karşı en güçlü rakip olması asla oy vermeyeceğim partiler adayları en yakınım dahi olsa akp mhp ve dtp dir

ayrıca herkesten ricam şu [B]sakın oy vermemezlik yapmayın
lütfen bizler oyumuzu kullanmazsak akp ye artık dur diyemeyiz her gün hayatımız biraz daha zorlaşıyor lütfen artık buna bir dur diyelim ve bunları başımızdan defedelim buğün yerel seçimlerde yarın genel seçimlerde tekrar gelmelerine engel olalım lütfen oyunuzu kullanın kullanmayanları da kullanmaya ikna edin [/B]
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez

Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez

Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.
[/COLOR]
Son Düzenleme: 29/11/2008, 00:30, Düzenleyen: sibele.
Senior Member
Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?
Aslında yerel seçimlerde akilane davranmaksa amaç hizmete oy verilmeli gelişmiş ülkelerde yapıldığı gibi ancak her ülkenin istisnai bazı durumları vardır ve şuanda akp ye olan nefretim hizmeti falan görmüyor hoş yapılan bir hizmet de yok Ankara da ( her bir santimetrekareye yapılan köprülü kavşakları ve kömür-erzak yardımlarını saymazsak,adeta trafiğin selameti için köprülü kavşak değil de, köprülü kavşak için trafik hizmette birinci amaçSmile )o yüzden Karayalçın' a veriyorum oyumu...

Evet artık biz de partizanız oyun böyle oynanıyor madem, size medeniyet yaramıyor, biz de orman kanunlarını uyguluyoruz bundan sonra...haydi bakalım...hodri meydan...

]Not: Eğer oyunu kullanırsan memleketin hakkında söz söyleme hakkın olur aksi takdirde geleceği hakkında verilen bir karara katılmadığın memleketinin hiçbir sorununu dile getirmeye ne yetkin ne hakkın olur.Geleceğini sen belirle, sonuç istediğin gibi olmasa da yılma, bu daha bir başlangıç de herşeye sil baştan başla, unutma hiçbir hükümdarlık sonsuza kadar sürmedi, her diktatör rejim sonunda kendi muhaliflerini yaratır , bekle ve sabret...pes etmek demek silikleşmek hiçleşmek demek, hiçlik Nietzsche'nin varettiği bir teori, biz Nietzche'nin değil Mustafa Kemal Atatürk'ün evlatlarıyız,yılmak yok lugatımızda olmamalı da o yüzden yılmak yok yola devam___
[B] [/B]
[B] [/B]
[B] [/B]
Marifet hiç ezilmemek bu dünyada
Ama biçimine getirip ezerlerse,
Güzel kokmak.
Kekik misali,
Lavanta çiçeği misali,
Fesleğen misali,
Itır misali,
Yunus misali,
İsa misali.
(Bedri Rahmi Eyüboğlu)
Son Düzenleme: 29/11/2008, 01:21, Düzenleyen: burcu.
Senior Member
Yerel Secimlerde Oyunuzu Neye Göre Vereceksiniz?
[FONT="Times New Roman"]Ben İ.Melih Gökçek'e verecem bana kömür sözü ve iaşe sözü verdi...Bir de ömür boyu metro otobüse biniş kartı ve oğlu da Ankara spor kombinesi verdi.Oyumu başka kime verebilirim canlar.Smile)))))))))))))))))))))))))))
Ellerinde çıralarla gezen çıplak ayaklı körlere ihtiyacı var dünyanın”

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.