You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

yeni Atatürk, abdullah gül benzetmesi

yeni Atatürk, abdullah gül benzetmesi

Senior Member
yeni Atatürk, abdullah gül benzetmesi
Bu slogan ULUSALCILARI kızdıracak


AKP'liler ulusalcıların en çok kullandığı sloganı Başbakan Erdoğan'a uyarladı.
05 Nisan 2008 / 17:13



[Resim: 103296.jpg]

AK Parti Trabzon İl Başkanlığı Gençlik Kolları 2. Olağan Kongresi'nde konuşan Başbakan Erdoğan, en az üç çocuk dediği için bazılarının rahatsız olduğunu ancak sözlerinin hala arkasında olduğunu belirtti. Erdoğan, "Yine diyorum. Niye Türkiye'nin gücünü, Türk milletinin devamını isteyen karşı çıkamaz diyorum. En az 3 diyorum" diye konuştu.

[Resim: 103293.jpg]

HEPİMİZ ATATÜRK'ÜZ HEPİMİZ ERDOĞAN'IZ
Erdoğan'ın Trabzon'a gelişini coşkuyla karşılayan Trabzonlu AKP'liler ellerinde "BİR SEN VARDIN BİR DE ERDOĞAN HEPİMİZ ATATÜRKÜZ HEPİMİZ ERDOĞANIZ" yazan dövizlerle karşıladı. Ulusalcı kesimin AKP karşıtı mitinglerde en sık kullandıkları "Hepimiz Türküz, Hepimiz Atatürk'üz" sloganından uyarlanan bu slogan ulusalcıları kızdıracak.

ERDOĞAN KEMENÇE ÇALDI
Erdoğan'ın konuşmasını yaptığı kürsüye Başbakan'ın Karadenizli olmasına vurgu yapan "Karadeniz dalgalı, Millet sana sevdalı" afişi dikkati çekti. Salonda da genel olarak Başbakan Erdoğan'ın sözlerinin yazılı olduğu pankartlar öne çıktı: "Hizmet Et Bilinmezse Vatan Sağ Olsun", "Gençler! Siyasetin Tek Limanı Ahlaktır."

Konuşmasının sonunda kendisine kemençe hediye edilen Erdoğan, konuşması sırasında muhalefete gönderme yaparken bir de yöresel türkü mırıldandı: Oy benim sevduceğum olur mu böyle, olur mu böyle keder bi dur da , Of sürmene yaylası 15 doktora bedel, Ah bir gelseler Trabzon'a...

[Resim: 103295.jpg]

"TÜRK MİLLETİNİN DEVAMINI İSTEYEN 3 ÇOCUĞA KARŞI ÇIKMAZ"
En az 3 çocuk dediği için bazılarının rahatsız olduğunu ve sözlerinin hala arkasında olduğunu dile getiren Erdoğan, "Yine diyorum. Niye Türkiye'nin gücünü, Türk milletinin devamını isteyen karşı çıkamaz diyorum. En az üç diyorum" diye konuştu.

Bunun bir Başbakan olarak bir talebi olduğunu ve düşünce özgürlüğü olduğunu kaydeden Erdoğan, kendisinin de evlendiği zaman çok zengin bir ailenin çocuğu olarak evlenmediğini ve orta tabakanın altı bir ailenin çocuğu olarak evlendiğini söyledi.

Sözlerine karşı çıkanların bu ülkenin yararını ve geleceğini düşünmediklerini ifade eden Erdoğan, bu gidişle 2037 yılında Türkiye'nin yaşlı nüfus haline geleceğini belirtti.

"Rakamla, bilgisel konuşuyorum" diyen Erdoğan, bugün Avrupa'nın ağladığını ve "Biz yanlış yaptık" dediklerine işaret etti. Türkiye'yi de birilerinin bu oyuna kurban etmek istediğini savunan Erdoğan, "Almanya yalvarıyor yeter ki doğur, para vereyim diyor.

_____________________________________________________________
Bu kadarına da Pess!!!!!! doğrusu..Ülkemizde hergün gün geçmiyorki gazete manşetlerinde işsizlikten dolayı çıkan cinnet olayları,bayanların geçimsizlik yüzünden evini terk etmesi,asgari ücretle ev geçindirmeye çalışankişilerin geçim sıkıntısına başbakan kayıtsız kalıyor galiba..Bugün Ülkemizdeki Üniversite mezunu gençlerin kaçta kaçı acaba gerçekten kendi branşında görev yapmakta?yada nekadarı iş başında... Çok az....tayyip tayyip sen önce ülkendeki işsizliğe son ver ondan sonra aile palnlamasına el at...
Başbakan zeten güncel olayların birçoğunu danışmanı kendisi uykudayken gelip bildirirmiş...Bu olaylara da uykulu gözlerle bakmış galiba...Bu haberleri görmemek imkansız!!

BAŞBAKANLIK YAN GELİP YATMA YERİ DEĞİLDİR!!!
Ali Rıza Bey babam ise
O Zübeyde anam ise
Al bayrağım kanım ise
Koymam ahtını Zöhre Ana...
Posting Freak
yeni Atatürk, abdullah gül benzetmesi
Hepimiz erdoganmıyız hayatımda duydugum en berbat slogan ya zaten atatürkle erdoganın adlarının yan yana olması en büyük görüntü kirliliği bence
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.