Azrail bir gün Temel'in yanına gelip "vakit geldi canını almaya geldim "demiş.
Temel'de "müsade et 2 rekat namaz kılayım da ,öyle canımı al ,son vazifemi de yerine getireyim "demiş.
Azrail de kabul etmiş.
Temel 1. rekat namazdan sonra selam vermiş.
Azrail "2 rekat demiştin ,neden 1 rekat kıldın namazı ?"demiş.
Temel de "canım ne zaman isterse o zaman kılarım, unutma bana söz vermiştin ,2. rekatı kıldıktan sonra alırsın canımı demiş...
Vakit geldi
Konu Sahibi / Yazar
yabangülü
Kategori / Forum
Gülmece (Nam-ı Diğer Mizah)
Yorumlar / Cevaplar
1
Okunma / Görüntüleme
2792
Vakit geldi
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi