You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Stresin düşmanı ceviz

Stresin düşmanı ceviz

Posting Freak
Stresin düşmanı ceviz
Günlük yaşantınızda stres sağlığınızı etkiliyorsa, ceviz yemenin tam zamanı. Çünkü, bilim adamları cevizin stresle savaşmaya yardım ettiğini belirlediler.


"Journal of the American College of Nutrition" isimli dergide yayınlanan çalışmaya göre, araştırmacılar laboratuarda yaptıkları deneylerde beslenmesinde ceviz ve ceviz yağı tüketenlerin dinlenmiş kan basınçlarının düştüğünü ve kan basıncının strese daha iyi yanıt verdiğini belirlediler.
Bunun önemli olduğunu söyleyen uzmanlar, "Günlük yaşamda tüm strese yol açan nedenlerden uzaklaşamıyoruz. Bu çalışma bize beslenme değişikliğinin strese karşı vücudumuzun daha iyi yanıt vermesini sağladığını gösterdi" dediler.
Ayrıca, C-reaktif proteinini de düşüren cevizler kardiyovasküler hastalık riskini de azaltabiliyor. Zengin bir lif, antioksidan ve doymamış yağ asidi kaynağı olan ceviz özellikle alfa linoleik asit ve Omega-3 yağ asitleri içeriyor.
[Resim: 7666useyin.jpg]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.