You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır

Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır

Posting Freak
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
O Konu tamamen mi kalkmış bana mı öyle geliyor.

Bizleri satılmışlık veya kiralanmışlıkla suçlayan arkadaşlar, forum sayfamızı da ziyaret ediyorlarmış acaba kiralanmış gibi bir halimiz var mı?

Muhammed-Ali yolu her zaman taşlanmıştır,her gelen evliya, enbiya büyük acılar yaşayarak,iftiralara uğrayarak, zulm görerek bu dünyadan göçmüşlerdir ve asıl olan "gerçek dünyaya" göz etmişlerdir gayba girmişlerdir.

Pir Sultan'ın Hınzır Paşa'sı, Mansur'un mollası, Nesimi'yi yüzenler, Şahımerdan ALi ve soyunu şehit eden Muaviye'si hiç bir zaman tükenmez.

Şimdi Pir Sultan'a değer verenler, o zamanlarda yaşasalardı Zöhre Ana'ya yaptıkları iftira ve çamuru atacaklardı.

Gelen evliyanın ,evliya olduğu illa alnında mı yazmalı.

Aleviliğin tozu gitmiş dumanı kalmış, ta ezelden intizarlı bir toplum iflah olmaz ne çare..

İnsanlar cem döndürmeyi haşa evliyalıkla bir görmeye başladıysa , bir de nick'ini haşa Pir diye aldıysa ve orada insanlar O'nun dediğini kabul edip, sorgulamadan başkalarını yargılıyorsa ve adına "Alevilik" deniyorsa ,Aleviliğin iyice araştırılıp, Muhammed-Ali yoluna yakışan ibadetlerinde yapılması gerekir.
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
Administrator
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Alevi yazdı:Bak Hocam Ben gurbetciyim belki turkcem senin kadar iyi degildir, ama iyi bir gozlemciyimdir. hersey iyi guzel soyluyorsunda uyelerini gayet iyi savunuyorsun lakin sen kendi forumunda kendi uslubunla reklamin kralini yapariz gibi yorumlar yazmisin bizim reklama ihtiyacimiz yok. Hit Kaygisida Yok google bize gereken degeri veriyor ayrica isvicredeki en iyi seoculardan biriyim kisacasi dedigimi anlamisindir..

uyelerinden sahimerdan canda adam gibi soru sorun adam gibi cevap veririz gibilerinden uyelerimizi tahrik edicek sekilde yorum yazarlarsa bu sekilde cevap vermelerini bir yonetici olarak dogal buluyorum..


Birde farkedersen bu site yani piryolu ozgur bir site Sitenin altindaki ibareyi siz belki farketmemis olabilirsiniz birde burdan okuyun..

Sitemize katılmak için alevi olmanız şart değildir kapımız herkese açıktır ve herkes fikir ve düşüncelerini özgürce konuşabilir. Ayrıca tüm üyeler her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. Her türlü sorumluluk yazan kullanıcıların kendisine aittir.

Ayrica Beni biliyorsun taniyorsun (r10dan fuub vbulletin sitelerinden) daha once vbseo konusunda sana yardimci olmaya calismistim...

10 yildan daha fazla bir suredir forum deneyimim var.. Sitemdeki uyelerimi arkadaslarimi kisiliklerini yapilarini tanimazsaydim simdiye kadar banlamisdim..

Baska Forum yoneticileri gibi artis artis cevap vermekdense yapici olma taraftariyim.. Sizin amaciniz dogrularinizi paylasmak bildiklerinizi bizi inandirmak olucakdir.. sokak agzi ve 50 yas uzeri abilerimize absurt cevaplariniza 1 defalik musamma gosterdim.. bir daha olmasin lutfen sevyeli tartisma icin burdaysaniz kapimiz acik yok biz bildigimizi okuruz forumda sitede tanimayiz derseniz..


Lutfen sizden ricam foruma girmeyin... Huzurumuzu Bozmayin..


Sevgili can, sizi iyi kötü tanıyorum, başka bir forum sitesinde tesadüf karşılaştık sağolun sorularıma cevap ta verdiniz yardımcı da oldunuz. O zaman da teşekkür ettim şimdi de tekrar teşekkür ediyorum.

Benim "reklamın kralını yaparız" cümlemin nedeni ; forumlarda Pirimiz Zöhre Ana hakkında açılan karalayıcı konulara cevap vermek için insanlarla mücadele ediyoruz ve bu insanlar sanki biz durduk yere forumlarında tartışıyormuşuz gibi "Forumda Pirinizin reklamını yapıyorsunuz" sözünü bizlere söylemekteler. Ben de kendi forumumuzda eğer amacımız gerçekten reklam olsaydı "Reklamın Kralını" yaparız dedim.
Reklamdan kasıt sadece forumlarda yazı yazmak değildir. Profesyonel olarak ta Radyo,Gazete,Dergi gibi görsel ve yazılı basında bu reklamın içine girmektedir.

Tekrar söylemek istiyorum biz reklam olsun diye sitenizde değiliz. Forumunuzda eğer Pirimiz Zöhre Ana hakkında haşa "şarlatan" kelimesi kullanılıyorsa kimse kusura bakmasın ben de bu kelimeyi kullanan üyeye kendi seviyesinde cevap vermek zorundayım.

Eğer yapıcı olacaksak ki ben ve arkadaşlarım da bunu isterler çünkü Ülkemizin ve Aleviliğin içinde bulunduğu durum hepimizin canını sıkıyor.Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz bir dönemden geçiyoruz. Aleviliği yorumlama biçimimiz farklı olsa da temel de Hak Muhammed Ali inancımız var bu da bizlerin birbirimize saygı duyması için iyi bir neden. Biz Pirimiz Zöhre Ana'ya inanıyoruz,onun avazında toplanıyoruz,Alevilik yolunun inanç ve ibadetlerini onun öğrettiği şekilde yapıyoruz. Siz kendi bildiğiniz yolda ilerliyorsunuz.

Herkes saygıyı hak ediyor. Herkes inancında hürdür,kimsenin inandığı değerler aşağılanmamalıdır. Kimse inandığı varlık adına bir başkasını küçümsemek ve eleştirmek hakkına sahip değildir.

Bundan sonraki mesajlarda herkesin birbirine ve inançlarına karşı daha saygılı olmasını temenni ediyorum.
Administrator
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Bazen düşünüyorum da bu insanlar ne zaman değişecek acaba !

Bizim için herşeyden önemli olan Pirimiz Zöhre Ana ile ilgili konuyu açıyorsunuz,eyvallah. Ondan sonra kısıtlı algılarınızla,görmediğiniz, yaşamadığınız Pir Zöhre Ana'yı haşa yargılıyorsunuz. Olmadı iftira atıyorsunuz,daha olmadı karalıyorsunuz vs. Bu hakkı kendinizde görüyorsunuz.

Forumunuzda açılan bu konuya Zöhre Ana'yı seven,sayan ve en aşağı 15-20 senedir giden insanların sizlerin fikirlerine karşı çıkmasına, tartışmasına,bazı seviyesiz insanların abuk sabuk sözlerine cevap vermesine tahammül edemiyorsunuz. Fizik kanunudur Her ETKİ bir TEPKİ doğurur.

Pir Zöhre Ana'nın her yıl onlarca üniversite öğrencisine burs vermesi sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın Evliya türbelerini kendi çabalarıyla dört dörtlük yaptırması sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın yoldan çıkmış,Hak Muhammed Ali yolunu bilmeyen,unutmuş insanları bu mükemmel yolda yürümeye sevk etmesi,inanç ve ibadetlerini öğretmesi sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın mekânında semah,folklor,tiyatro kursu verdirerek gençlerin sosyal ve kültürel olarak gelişmelerini sağlaması sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın her yıl yardım kurumlarına,şehit çocuklarına,kimsesizlere yardım etmesi sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın sevgiyi erdem kabul etmiş ancak maddi imkansızları nedeniyle yuva kuramayan insanlara kol kanat germesi sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın benim gibi fakir Anadolu gençlerinin elinden tutup öğretmen,doktor,mühendis olmalarını sağlaması sizi ilgilendirmiyor,

Pir Zöhre Ana'nın 30 yıldır Ehlibeyt sancağı altında Ülkesine,Milletine ve en önemlisi Mustafa Kemal Atatürk'e layık bireyler yetiştirmesi sizi ilgilendirmiyor,

Peki sizi ne ilgilendiriyor ?..

Dedikodu,Önyargı,görmeden bilmeden ileri geri konuşmalar,çamur at izi kalsınlar vs.vs.


Alllah rızası için birgünden birgüne Pir Zöhre Ana'nın bu toplum için verdiği mücadeleyi yazdınız mı? Bu yazdıklarımdan bir tanesini bile yazmadınız köşelerinizde.

Pir Zöhre Ana'yı eğer tanımış olsaydınız bunlardan en az bir tanesine şahit olur ve yazardınız !.

Peki insan tanımadığı,bilmediği bir varlık hakkında nasıl bu kadar menfi düşünceye sahip olabilir ?

Bunun tek nedeni ÖNYARGILARA SAHİP OLMANIZDIR.

Bakınız muhteremler !

Bizim tek davamız vardır. O da Ehlibeyttir. Her kim ki O Ehlibeyte,onun güllerine yani Evliyalarına zarar vermek isterse bizi karşısında bulacaktır.Yıllardır bunun mücadelesini veriyoruz ve vermeye de devam edeceğiz. Her nerede iftira,karalama varsa orada olacağız. Ve her ne pahasına olursa olsun doğruları söyleyeceğiz...


P.Y.F diyor ki : "Arkadaşlar konu kitliyorum bu site zohre ananin ve onu sevenlerinin reklam yeri haline geldi..."

Reklam kelimesini ilk kullananın siz olduğunu ve bizi bununla itham ettiğinizi belirtmek istiyorum.

Siz kullanınca mesele yok ama ben kullanınca Zöhre Ana konusunun tekrardan açılma nedeni oluyor.

Evliyaların reklama ihtiyacı yoktur çünkü onlar Haktan gelen,Hakkın seçerek ilmin deryasında yetiştirip gönderdiği Nurlardır.

Tekrar söylemek istiyorum biz reklam olsun diye sitenize gelmedik. Açmış olduğunuz konuda cevap hakkımızı kullanmak için mekanınızda bulunduk. Sizlerde isterseniz mekanımıza gelip üsluplu,seviyeli tartışabilirsiniz.
Posting Freak
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Zöhre Ana Forum olarak; Allah Muhammed Ali yolunda, tüm evliyaların, Peygamberlerin, Pir'lerin, Mürşitlerin, Mustafa Kemal Atatürk'ün ve Ehlibeyt'in yolundayız ve asla bu değerlere laf söyletmeyiz !

Bunu herkes böyle bilmelidir !!!
Kurtuluş savaşını yapan
Atatürk'tür senin Atan
Allah'ın aslanı çıkan
O da Ali'dir Zöhre Ana
Son Düzenleme: 23/06/2012, 13:10, Düzenleyen: Şaduman.
Administrator
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Arkadaşlar konunun dışına çıkıyorsunuz. Ne konuşmak istiyorsanız yeni bir konu açın ve oradan tartışmanızı yürütün. Konu dışındaki mesajlar silinecektir.
Administrator
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Bir taraftan Zöhre Ana'ya inanma ama aynı zamanda O'nu bir kurtarıcı gibi forumunda işle ve yasal olarak ta suç işle !.. Evet Piryolu sitesi hazin bitişini Zöhre Ana ile kurtarmaya çabalaya dursun ağzı bozuk, üslupsuz, hakaretten başka söyleyecek sözü olmayan ismi yazılmayacak kadar önemsiz piyonuyla son kozlarını oynuyor...


Zöhre Ana Facebook grubunda tamamen somut bilgilerle haddini bildirdiğimiz, iddialarını ispata davet ettiğimiz aslı olmaması durumunda kendisini Müfteri ilan edeceğimizi söylediğimiz kişinin Pir Yolu sitesinde Kıdemli Üye olması şaşırtmadı bizleri... Peki ispata davet ettiğimiz bu ve bunun gibi insanlardan ispat geldi mi dersiniz? Hayır...


Hakarat ederek yazmayı tartışma zanneden, farklı görüş, düşünüş, yaşayış ve inançlara tahammülü olmayan bu insanların inanç özgürlüğünden, medeniyetten, bilimden bahsetmeleri düşünülemez. Bilimden diyorum çünkü bizim gibi bilimle iç içe olan bilimsel eğitimi, bilimin yaşama katkılarını, önemini bilen ve topluma öğreten, yönlendiren kişileri bilimsel olmamakla suçlamaları Zöhre Ana'mıza ve bizlere karşı duydukları kin ve nefret duygularının gözlerini kör ettiğinin en büyük kanıtı.

Bize ait olmayan, yaşamımızda yer vermediğimiz ve kesinlikle reddettiğimiz cin, büyü, nuska, üfürük gibi Allah yoluna ters olan tüm batıl inanışları zorla bizlere yamamaya ve buradan karalamaya gayret etmek ne akılla ne vicdanla ne de demokrasi ile bağdaşmaz...


[INDENT] Türkiye Cumhuriyeti Anayasası 24'üncü madde [/INDENT]
[INDENT]
VI. Din ve Vicdan Hürriyeti

[/INDENT]
[INDENT] "Herkes, vicdan, dini inanç ve kanaat hürriyetine sahiptir. 14 üncü madde hükümlerine aykırı olmamak şartıyla ibadet, dini ayin ve törenler serbesttir. [/INDENT]
[INDENT] Kimse, ibadete, dini ayin ve törenlere katılmaya, dini inanç ve kanaatlerini açıklamaya zorlanamaz; dini inanç ve kanaatlerinden dolayı kınanamaz ve suçlanamaz...."
[/INDENT]


Yüce Pirimiz Zöhre Ana 33 yıldır hak sırrına ermiş bir evliya olarak bugüne kadar hiçkimseyi zorla, baskıyla ne yola davet etmiştir ne de yönlendirmede bulunmuştur. Herkes kendi düşünceleri ve kendi kararları ile gelmişlerdir veya gelmemişlerdir. Bu gün yüzü kadar açık ve nettir. Aksini iddia eden varsa da çağ teknoloji ve bilim çağı söylediklerini kanıtlasın...

Zöhre Ana'ya inanan insanların da hiç kimseye bir açıklama, şundan bundan dolayı inanıyorum gibi kendilerini açıklama zorunlulukları yoktur.

Ben 23 yıldır inanıyorsam bir nedenim vardır bu kadar basit.

İnanmak veya inanmamak, görmek veya görememek işte bütün mesele budur !..

Zöhre Ana'yı karalamakla bir eyre varamazsınız, bir yol alamazsınız, olsa olsa karanlık bir yola, çıkmaz yollara girersiniz ki onun da sonu yoktur ve beyhude bir çabadır...

Zöhre Ana, kerametleri ile onbinlerce insanın kalbinde yer edinmiş yüce bir varlıktır ve Türkiye'nin en önemli değeridir !..

Son olarak değerli üyelerimiz ve Ehlibeyt yoldaşları, lütfen tüm yorum ve fikirlerinizi buradan yapınız. En başta dediğim gibi hezeyan içinde olanların forumlarına giderek katma değer katmayacağız ve şereflendirmeyeceğiz !..

Saygılarımla.

Posting Freak
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Pirimiz Zöhre Ana'nın kitabında yayınlanmış nefesleri....


]Aylar günler bitti sene hiç oldu
]Hakikat darında eker biç oldu
]Ermiş Zöhre Ana bu da suç oldu
]Yolunu bilmeyen atar piç oldu
..
]Ocak açtım bu kapıyı
]Depik yiyen almaz payı
]Bırak münkür kahkahayı
]Gülen Ali değil midir
.......
Zöhrem’in kapısı doğuya bakar
]Şimşek olmuş ataşın cihanı yakar
]İbibik gibi akraban kokar
]Perilidir diye fesatlık yapar
.....

]Deli dediler sana
]İftihar et gül buna
]Kalır sanma sen yanına
]Koymaz Ali koymaz Ali
.....

]Hakimler Hakimi Büyük Ulu’dur
]Bağladım belimi pirim Ali’dir
]Hak maşuğu oldu Zöhrem delidir
]İmansız kafirler söyler peridir
.......
]Gülüm alayım elinden
]Söyleyeyim dillerinden
]Kâfiri kıram belinden
]Kemer yerinden yerinden
.....
]Daştır ayakları acı duymuyo
]İnanmış şeytana hakka uymuyo
]Sanki gelir birgün bunu sormuyo
]Yüklemiş semerini eşşek varıyo
...

]Azdırıp kulları birbirin takar
]Karşısına geçip gözüne bakar
]Vılcımış ayrandır mayası kokar
]Eşşek arısı gibi insanı sokar
.....

]Kırkların dergahı dört köşe olur
]Aldılar meyvemi dallarım kurur
Zöhrem’i bilmeyenin sonu ne olur
]Teberi yiyenler it gibi solur
......


Bir gün mezarın taşına
Kuşlar konacak başına
Ne ahbap var ne de dostun
Kitlerler kapın boşuna
Senin gibi senin gibi
Kitletirsem yuh olsun
Yuh olsun yuh olsun
Kitletirsem yuh olsun
....
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.