O Konu tamamen mi kalkmış bana mı öyle geliyor.
Bizleri satılmışlık veya kiralanmışlıkla suçlayan arkadaşlar, forum sayfamızı da ziyaret ediyorlarmış acaba kiralanmış gibi bir halimiz var mı?
Muhammed-Ali yolu her zaman taşlanmıştır,her gelen evliya, enbiya büyük acılar yaşayarak,iftiralara uğrayarak, zulm görerek bu dünyadan göçmüşlerdir ve asıl olan "gerçek dünyaya" göz etmişlerdir gayba girmişlerdir.
Pir Sultan'ın Hınzır Paşa'sı, Mansur'un mollası, Nesimi'yi yüzenler, Şahımerdan ALi ve soyunu şehit eden Muaviye'si hiç bir zaman tükenmez.
Şimdi Pir Sultan'a değer verenler, o zamanlarda yaşasalardı Zöhre Ana'ya yaptıkları iftira ve çamuru atacaklardı.
Gelen evliyanın ,evliya olduğu illa alnında mı yazmalı.
Aleviliğin tozu gitmiş dumanı kalmış, ta ezelden intizarlı bir toplum iflah olmaz ne çare..
İnsanlar cem döndürmeyi haşa evliyalıkla bir görmeye başladıysa , bir de nick'ini haşa Pir diye aldıysa ve orada insanlar O'nun dediğini kabul edip, sorgulamadan başkalarını yargılıyorsa ve adına "Alevilik" deniyorsa ,Aleviliğin iyice araştırılıp, Muhammed-Ali yoluna yakışan ibadetlerinde yapılması gerekir.
Piryolu Sitesinde :"Zöhre Ana ile ilgili ne düşünüyorsunuz" konusu kapanmıştır
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)