İşte arkadaşlar sizlere eğlenceli ve ilginç bir oyun daha. Aşağıdaki linke tıklıyorsunuz çıkan sayfaya doğum tarihinizi yazıyorsunuz ve önceki yaşantınızda kim olduğunuzu öğreniyorsunuz.
http://users.pandora.be/gad/re/turks.html
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Konu Sahibi / Yazar
TURNA
Kategori / Forum
Forum Oyunları
Yorumlar / Cevaplar
17
Okunma / Görüntüleme
6503
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Ãnceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Bana çıkan sonuçlar,
Yeryüzündeki önceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz. .
Bugünkü Kuzey Hindistan civarında bir yerlerde 700 civarında doğdunuz.
Bir katedral, ev ve tapınak inşa ediciydiniz..
--------------------------------------------------------------------------------
Önceki o yaşamınızdaki kısa psikolojik profiliniz:
Daima yeni açıklamalar arayan bir kafaya, bir bilim adamı kafasına sahiptiniz. Çevre o kafayı sık sık yanlış anladı ancak bilgisine saygı gösterdi.
--------------------------------------------------------------------------------
Bu enkarnasyonunuzun nedeni önceki yaşamınızda bazı konularda başarısız olmuş olmanız. Önceki yaşamınızın şimdikine aktardığı ders ve vazife:
Dersiniz: Psikolojik bilimlerde ve antik elyazmalarında saklı bilgeliği çalışmak, uygulamak ve kullanmak. Güçlü iman ve sıkı çalışmayla şimdiki yaşamınızdaki gerçek kaderinize ulaşacaksınız.
Yeryüzündeki önceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz. .
Bugünkü Kuzey Hindistan civarında bir yerlerde 700 civarında doğdunuz.
Bir katedral, ev ve tapınak inşa ediciydiniz..
--------------------------------------------------------------------------------
Önceki o yaşamınızdaki kısa psikolojik profiliniz:
Daima yeni açıklamalar arayan bir kafaya, bir bilim adamı kafasına sahiptiniz. Çevre o kafayı sık sık yanlış anladı ancak bilgisine saygı gösterdi.
--------------------------------------------------------------------------------
Bu enkarnasyonunuzun nedeni önceki yaşamınızda bazı konularda başarısız olmuş olmanız. Önceki yaşamınızın şimdikine aktardığı ders ve vazife:
Dersiniz: Psikolojik bilimlerde ve antik elyazmalarında saklı bilgeliği çalışmak, uygulamak ve kullanmak. Güçlü iman ve sıkı çalışmayla şimdiki yaşamınızdaki gerçek kaderinize ulaşacaksınız.
Cevheri satalım Zöhre AnaÂdan
Dervişler ayrılmaz hüsnü rızadan
Kerbela sözleri döker HüdaÂdan
Sen seni bilmezsin bilir yaradan
Dervişler ayrılmaz hüsnü rızadan
Kerbela sözleri döker HüdaÂdan
Sen seni bilmezsin bilir yaradan
Son Düzenleme: 06/06/2008, 00:04, Düzenleyen: TURNA.
Ãnceki Yaşantınızda Kimdiniz?
yine kadınmışım 900 lerde orta ingilterede yaşamışım rahip,arıcı veya yalnız bir silahşörmüşüm
benmi? :Shadi yaa daha neler
benmi? :Shadi yaa daha neler
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Ãnceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Ben önceden de kadınmışım...

Bugünkü Güney Latin Amerika civarında bir yerlerde doğmuşum...
Bir dansçı, şarkıcı veya aktörmüşüm...
Aktör kısmı çok hoşuma gitti...
Kesin aktörmüşümdür ona inandım...


Bugünkü Güney Latin Amerika civarında bir yerlerde doğmuşum...
Bir dansçı, şarkıcı veya aktörmüşüm...
Aktör kısmı çok hoşuma gitti...
Kesin aktörmüşümdür ona inandım...
[SIZE="4"][COLOR="Red"]İlkbaharda açar bizim gülümüz
Hakka doğru gider bizim yolumuz
Oniki imam söyler bizim dilimiz
Allah Muhammet Ali diyenlerdeniz[/COLOR]
Hakka doğru gider bizim yolumuz
Oniki imam söyler bizim dilimiz
Allah Muhammet Ali diyenlerdeniz[/COLOR]
Ãnceki Yaşantınızda Kimdiniz?
kamer yazdı:Ben önceden de kadınmışım...
Bugünkü Güney Latin Amerika civarında bir yerlerde doğmuşum...
Bir dansçı, şarkıcı veya aktörmüşüm...
Aktör kısmı çok hoşuma gitti...
Kesin aktörmüşümdür ona inandım...
Anaa bana da bu çıktı, Nurten yoksa ben sen miyim?
İşin ilginç tarafı hem kadın hem de aktör nasıl oluyorum?
abarov yoksa ben...:woow::'(:'(
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]
[size=7]Zöhre Ana[/size]
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi