You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?

Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?

Senior Member
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
İşte arkadaşlar sizlere eğlenceli ve ilginç bir oyun daha. Aşağıdaki linke tıklıyorsunuz çıkan sayfaya doğum tarihinizi yazıyorsunuz ve önceki yaşantınızda kim olduğunuzu öğreniyorsunuz.

http://users.pandora.be/gad/re/turks.html
Cevheri satalım Zöhre Ana’dan
Dervişler ayrılmaz hüsnü rızadan
Kerbela sözleri döker Hüda’dan
Sen seni bilmezsin bilir yaradan
Posting Freak
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
önceden erkekmişim. Bir çoban, süvari veya ormancı imişim Smile)
"Atatürk büyüktür, ruhu Ali’ dir"
Senior Member
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Bana çıkan sonuçlar,


Yeryüzündeki önceki enkarnasyonunuzda bir erkektiniz. .


Bugünkü Kuzey Hindistan civarında bir yerlerde 700 civarında doğdunuz.

Bir katedral, ev ve tapınak inşa ediciydiniz..



--------------------------------------------------------------------------------


Önceki o yaşamınızdaki kısa psikolojik profiliniz:

Daima yeni açıklamalar arayan bir kafaya, bir bilim adamı kafasına sahiptiniz. Çevre o kafayı sık sık yanlış anladı ancak bilgisine saygı gösterdi.



--------------------------------------------------------------------------------

Bu enkarnasyonunuzun nedeni önceki yaşamınızda bazı konularda başarısız olmuş olmanız. Önceki yaşamınızın şimdikine aktardığı ders ve vazife:

Dersiniz: Psikolojik bilimlerde ve antik elyazmalarında saklı bilgeliği çalışmak, uygulamak ve kullanmak. Güçlü iman ve sıkı çalışmayla şimdiki yaşamınızdaki gerçek kaderinize ulaşacaksınız.
Cevheri satalım Zöhre Ana’dan
Dervişler ayrılmaz hüsnü rızadan
Kerbela sözleri döker Hüda’dan
Sen seni bilmezsin bilir yaradan
Son Düzenleme: 06/06/2008, 00:04, Düzenleyen: TURNA.
Senior Member
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
yine kadınmışım 900 lerde orta ingilterede yaşamışım rahip,arıcı veya yalnız bir silahşörmüşüm Big Grin benmi? :Shadi yaa daha nelerBig Grin
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez

Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez

Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.
[/COLOR]
Posting Freak
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Gerçekten mükemmel birşey çok teşekkürler sevgili TURNA :ok: :ok:
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


Senior Member
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
Ben önceden de kadınmışım...SmileSmile

Bugünkü Güney Latin Amerika civarında bir yerlerde doğmuşum...

Bir dansçı, şarkıcı veya aktörmüşüm...



Aktör kısmı çok hoşuma gitti...

Kesin aktörmüşümdür ona inandım...
[SIZE="4"][COLOR="Red"]İlkbaharda açar bizim gülümüz
Hakka doğru gider bizim yolumuz
Oniki imam söyler bizim dilimiz
Allah Muhammet Ali diyenlerdeniz
[/COLOR]
Posting Freak
Önceki Yaşantınızda Kimdiniz?
kamer yazdı:Ben önceden de kadınmışım...SmileSmile

Bugünkü Güney Latin Amerika civarında bir yerlerde doğmuşum...

Bir dansçı, şarkıcı veya aktörmüşüm...



Aktör kısmı çok hoşuma gitti...

Kesin aktörmüşümdür ona inandım...

Anaa bana da bu çıktı, Nurten yoksa ben sen miyim?

İşin ilginç tarafı hem kadın hem de aktör nasıl oluyorum?Big Grin

abarov yoksa ben...:woow::'(:'(
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.