You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
Ne tahrikmiş be
TOPKAPI Sarayı'ndaki rezalet günlerdir tartışılıyor. Hem de çok yanlış zeminlerde.
Alperenler'den biri bir gazeteye diyor ki, "Fatih Sultan Mehmed içse yine gidip tepkimizi koyardık".
Koyardınız da sonra ne olurdu merak ediyorum.
"Sarayda içki içilmezmiş." Yok ya!
Mal sahipleri içiyordu, bilmem haberiniz var mı?
Zaten benim tartışmak, konuşmak istediğim mevzu bu değil.
İçki içmeyi savunacak halim de yok.
Arada içerim, ama pek sevmem.
Gazeteciler arasında çok moda olduğu gibi şarap gurusu falan da değilim. Anlamam.
Arada bir votka içerim. O da pek arada bir.
Benim derdim başka.
Ben "tahrik" meselesine taktım.
"Konser ilanları tahrik etmiş", bu yüzden saldırmışlar.
Zaten sürekli bir "tahrik olma" durumu var.
Kimi "Türküm, doğruyum" dendiği için tahrik oluyor, kimi inançlarına laf edildiği için.
Hemen saldırıyorlar.
Bakıyorum da, sürekli tahrik olanlar hep aynı kesimler.
Onlara tahrik olmak serbest.
Ama bu ülkenin sıradan vatandaşları, yasalara saygılı vatandaşları, Atatürk ilkelerine bağlı vatandaşları nedense "tahrik olma hakkına" sahip değiller.
Onlar biraz tahrik olup, biraz seslerini yükseltseler "darbeci" oluyorlar, "demokrasi düşmanı" oluyorlar, "militarist" oluyorlar.
Hani demokrasi vardı?
Yok işte.
Kimilerine tahrik olmak serbest, kimilerine yasak.
Doğru olan, hukuktan başka kimsenin tahrik olmaması ama belli ki olmuyor.
Bazıları sürekli tahrik oluyor.
Bazılarına sürekli tahrik olma hakkı tanınıyor.
Ama bana sorarsanız, bu sürekli tahrik halinde olanların sorunu başka.
O sorunun ne olduğunu da bana sormayın.
Eczaneye sorun.

Türkiye’nin aynası Türkbükü

TÜRKBÜKÜ, Bodrum’un en sakin yerlerinden biriydi. İki küçük motel, balıkçı
lokantaları, sonradan açılan Ship Ahoy’la sessiz sakin bir yer.
Son 10 yılda bu sakin kasaba, Türkiye’nin “aynası” oldu.
Çirkin değişimin, parayla kirlenmenin tablosu.
Palmira ve Maki otelleri, bu güzel beldenin katlinin başlangıcı oldular.
İti kopuğu, çullusu çulsuzu, önceden görmesi, sonradan görmesi Türkbükü’ne akın ettiler.
Bir St. Tropez olması muhtemel belde, rezil bir yer haline döndü.
Sabahtan sabaha kadar süren müzik.
Cebi para dolu yeni yetmeler, kart zamparalar, çıtırlar, motorlar, ikoncanlar her
temmuz ayında Türkbükü’ne akın ettiler.
Görmemiş çocuklarının akıttığı paralar ortalığı kirletti.
Kendi halinde yaşamak için Türkbükü’nü seçenler, evlerini satıp kaçtılar.
Düzgün hiçbir şey kalmadı beldede.
Bir süre önce rezaletin ilk sinyali geldi.
Bir mafya babasının adamları, Maki Otel’i bastılar.
Olay örtbas edildi.
Ama çakallar Türkbükü’nü keşfetmişti bir kere. Kirli paranın olduğu her yerdeki gibi.
Ve dün pislik iyice ayyuka çıktı.
Sahilde, herkesin gözü önünde bir adam vuruldu.
Kimse bana bu basit bir adli olaydır, bireysel bir meseledir demesin.
Bu Türkiye’nin aynasıdır.

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
Parayı kazanmanın değil harcamanın bir kültür gerektirdiğini anladığımız zaman.




[SIZE=+0][COLOR=#c00000] Fatih Altaylı


'Bu memleket tarihte Türk'tü,
bugün de Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.'


[Resim: image.php?type=sigpic&userid=470&dateline=1289541562]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.