[FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray] kullanıcıları defalarca oturum açma denemelerine rağmen her seferinde benzer hata kodlarıyla karşılaştılar. Bazen [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]'in oturum açılmış gibi görünmesine rağmen yazılanların karşı tarafa ulaşmadıkları hatasıyla da karşılaştılar.Aslında [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray] kullanıcıları bu duruma yabancı değil. Çünkü geçtiğimiz aylarda da bu gibi sorunlarla karşılaştılar.
Son iki yıldır aynı sorunlarla karşılaşan kullanıcılar bugün tüm gün yaşadıkları karmaşayı tartıştı.
Microsoft'tan bu konuyla ilgili herhangi bir açıklama gelmedi.
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)