You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

MSN'de büyük kriz..

MSN'de büyük kriz..

Posting Freak
MSN'de büyük kriz..
[FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN kullanıcıları sürekli oturum açma denemelerine rağmen bağlanamıyorlar. [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray][Resim: 2.gif] [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray] kullanıcıları defalarca oturum açma denemelerine rağmen her seferinde benzer hata kodlarıyla karşılaştılar. Bazen [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]'in oturum açılmış gibi görünmesine rağmen yazılanların karşı tarafa ulaşmadıkları hatasıyla da karşılaştılar.

Aslında
[FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray]MSN [FONT=Courier New] [COLOR=darkslategray] kullanıcıları bu duruma yabancı değil. Çünkü geçtiğimiz aylarda da bu gibi sorunlarla karşılaştılar.

Son iki yıldır aynı sorunlarla karşılaşan kullanıcılar bugün tüm gün yaşadıkları karmaşayı tartıştı.

Microsoft'tan bu konuyla ilgili herhangi bir açıklama gelmedi.
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.