[COLOR=#7500ff]Bir issiz Microsoft'un temizlikçi için verdigi is ilanina basvurur.
Personel sefi kisa bir is görüsmesini takiben ve test (yer temizletme) yaptiktan sonra sunu söyler:
"-Ise kabul edildin, bana e-mail adresini ver, sana baslama tarihini ve getirecegin evraklari bildirecegim".
Adam boynu bükük bir sekilde bilgisayarinin ve tabii ki e-mailinin olmadigini söyler.
Personel sefi bu durumda yasayan birisi olarak düsünülemeyecegini ve
yasamayan birisini de ise alamayacagini yüzüne vurur. Adam ne yapacagini bilmez ve kirgin bir sekilde ve cebinde sadece 10$ ile disari çikar.
Hemen gidip 10 kg domates almaya karar verir , kapi kapi dolasarak domatesleri satar ve sermayesini iki katina çikarir. Bu isi üç kere daha yapar ve sermayesini 160 $'a yükseltir.
Artik bu sekilde yasamini devam ettirebilecegine kanaat getirir. Her sabah evinden biraz daha erken çikar ve daha geç döner. Her gün parasini katlamakla mesguldür.
Kisa bir zaman sonra bir el arabasi satin alir, daha sonra bunu bir kamyonla degistirir.
Bir süre sonra bir sevkiyat filosunun sahibidir artik.
5 yil sonra adam ABD'nin en büyük gida distribütörü olmustur. Artik ailesini gelecegini düsünür ve bir hayat sigortasina basvurur. Görüsmenin sonunda sigortaci teklifini göndermek üzere e-mail adresini
ister. Adam e-mail adresinin olmadigini söyleyince sigortaci söyle der:
"-Çok tuhaf, bir e-mailiniz olmadan böyle bir imparatorluk kurmussunuz,
hele bir de e-mailiniz olsaydi ne olurdunuz kim bilir.."
Adam düsünür ve söyle cevap verir : "- Microsoft'da temizlikçi olurdum"
Kissadan hisse:
no.1: Internet ve bilgisayar yasam için bir çözüm degildir.
no.2: Eger e-mailin yoksa ve çok çalisirsan $ milyoneri olabilirsin.
Not: Bu mesaja cevap verme, ben domates satmaya gidiyorum ..
"- Microsoft'da temizlikçi olurdum "
Konu Sahibi / Yazar
GAMZE
Kategori / Forum
Gülmece (Nam-ı Diğer Mizah)
Yorumlar / Cevaplar
0
Okunma / Görüntüleme
2482
"- Microsoft'da temizlikçi olurdum "
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi