You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Kerbelada Kan aglayan Agac

Kerbelada Kan aglayan Agac

Junior Member
Kerbelada Kan aglayan Agac
Ya Üseyin Ya Üseyin Ya Üseyin Kan dökenlerin de bir gün kanları dökülür.
[COLOR="Red"][SIZE="5"]YUNUS'U YAR EYLEDİM TAPTUK EMRE'YE
KIRK YIL DAĞDA GEZDİ ONA GÖNÜL VERMEYE
HER İNSAN LAYIK DEĞİL ALİ'Yİ SEVMEYE
ADI GÜZEL KENDİ GÜZEL ALİ'M DOST[/COLOR]
Posting Freak
Kerbelada Kan aglayan Agac
çok duygulandım yya.
emegine sglık
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
Kerbelada Kan aglayan Agac
o yola bir damla gözyaşı dökebilmeyi seven herkese nasip etsin kurban oldugum
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Junior Member
Kerbelada Kan aglayan Agac
Hz. Hüseyin'e dağlar, taşlar, ağaçlar, doğada ki herşey ağlıyor ama insan oğlu hala farkında değil ne yazık kiSad Sad umarım birgün gerçek yolu şahın kapısını öğrenir..
Cezalı Üye
Kerbelada Kan aglayan Agac
ellerinize sağlık hakitaten mükemmel olmuş ama şaşmamak gerek çoğumuz neredeyse her hafta Anayı görüp niyaz edebiliyoruz.. şunu unutmamamız gerekir ki türkiyede 72 milyon insan ancak kaçı bizim gibi böyle bir ayrıcalığa sahip hiç düşündünüz mü? karşımızdaki ALLAH,ne kadar şanslı insanlarız işte o 70 milyondan bizi ayıran şey budur....

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.