Kaplumbağa pikniğe gitmişler. Sarmalar sarılmış, patatesler, yumurtalar pişirilmiş, yiyecekler, içecekler hazırlanmış ve neşeyle yola çıkmışlar. 5 yıl, 10 yıl 30 yıl geçmiş, bizimkiler piknik alanına ulaşmışlar.
Çantalardan yiyecekler çıkarılmış, sofra hazırlanmış ama bir de bakmışlar ki, çatal bıçak ve tuzu evde unutmuşlar. İçlerinden birine sen bir koşu eve git eksikleri kap gel demişler. Eve gitme görevini alan, Giderim ama bir şartla demiş, Ben gelinceye kadar yemeklere el sürmeyeceksiniz.; Diğer ikisi Tamam demişler. 10 yıl, 20 yıl, 30 yıl geçmiş. Kaplumbağalardan biri fenalaşmış. Ben ölüyorum. Söz verdik ama ölmeden hiç değilse bir dolma yiyeyim demiş ve bir dolmayı ağzına atarken çalıların arkasından eve gidip eksikleri almakla görevlendirilen kaplumbağa fırlamış.
İyi ki gitmeyip saklanmışım. Sözünüzü tutmayacağınızı biliyordum demiş.
Kamlumbağa pikniği
Konu Sahibi / Yazar
yabangülü
Kategori / Forum
Gülmece (Nam-ı Diğer Mizah)
Yorumlar / Cevaplar
0
Okunma / Görüntüleme
2742
Kamlumbağa pikniği
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi