Kadınlar 1 yılda ortalama 64, erkekler ise 17 kez ağlıyor.
Münih Ludwig-Maximilian-Üniversitesi Göz Kliniğinde görevli Elisabeth Messmer'in yaptığı ve "Der Ophtalmologe" adlı dergide yayımlanan araştırmayla ilgili yapılan açıklamada, kız ve oğlan çocuklarının 13 yaşına kadar hemen hemen aynı sıklıkla ağladıkları, daha sonraki yaşlarda ise erkeklerin yılda ortalama 6-17, kadınların ise 30-64 kez ağladığı ifade edildi.
Açıklamada, kadınların ağlamasının 6 dakika sürdüğü, erkeklerin ise en fazla 4 dakika gözyaşı döktükleri belirtildi.
Kadınların ağlamasının uzun, dramatik ve yürek yakıcı olduğu, kendilerini yeterli bulmadıkları, çözülemez zor sorunlar karşısında ya da maziyi hatırladıkları zaman ağladıkları, erkeklerin ise daha çok ilişkisi başarısızlığa uğradığı zaman gözyaşı döktüğü kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, insanların, ağlamanın iç huzuru sağladığı, ağladıktan sonra kendilerini iyi hissettikleri ya da gözyaşıyla birlikte vücuttaki zehirli maddelerin dışarıya aktığı yönündeki inanışlarının araştırmayla doğrulanmadığı belirtildi.
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
Ağlarsa, Kadınlar Ağlar,Gerisi (erkekler ):'(yalan ağlar.
Dünyada, kaç çeşit ağlama sebemi var?? birde onu öğrenelim.hıh
1- Sevdiğine Ağlamak.
2-
3-
4-

Dünyada, kaç çeşit ağlama sebemi var?? birde onu öğrenelim.hıh
1- Sevdiğine Ağlamak.
2-
3-
4-
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
4 Çeşit
1.Çocugu İçin aglamak
2. Ailesi İçin aglamak
3. Yaptıgı İyiliklerin Karşılıgında Kötülük Görünce Aglamak
4. Can sıkıntısından Aglamak
1.Çocugu İçin aglamak
2. Ailesi İçin aglamak
3. Yaptıgı İyiliklerin Karşılıgında Kötülük Görünce Aglamak
4. Can sıkıntısından Aglamak
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Atatürk
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
güzide yazdı:4 Çeşit
1.Çocugu İçin aglamak
2. Ailesi İçin aglamak
3. Yaptıgı İyiliklerin Karşılıgında Kötülük Görünce Aglamak
4. Can sıkıntısından Aglamak
![]()
Kimin su tulunması oldugu belli
bayanlar mecburi ağlamsı lazım.
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
kadınlar yada erkekler genelde niçin ağlar bilemem herkesin kendine göre haklı sebepleri vardır elbet
bir bayan olarak ben bir çok durumda ağlayabilirim mesela
1-sinirlendiğimde
2-kırdığımda
3-kırıldığımda
4-ayrılık
5-ölüm
6-mazi
7-babannem(yüreğimde dinmeyen sızım bitanem)
8-özlem
9-hayat
10-çaresizlik
şu an aklıma gelen bunlar ağlamak için baya bahanem varmış ha bide hastayken çok duyğusal olurum o an herşeye ağlayabilirim ama genel olarak ağladığımı göstermekten hoşlanmam yalnız ağlamak tercihimdir bunu göstermediğim ve bir çok olay karşısında tepkisiz yada sert durduğum için zaman zaman duygusuzlukla suçlandığım olmuştur
bir bayan olarak ben bir çok durumda ağlayabilirim mesela
1-sinirlendiğimde
2-kırdığımda
3-kırıldığımda
4-ayrılık
5-ölüm
6-mazi
7-babannem(yüreğimde dinmeyen sızım bitanem)
8-özlem
9-hayat
10-çaresizlik
şu an aklıma gelen bunlar ağlamak için baya bahanem varmış ha bide hastayken çok duyğusal olurum o an herşeye ağlayabilirim ama genel olarak ağladığımı göstermekten hoşlanmam yalnız ağlamak tercihimdir bunu göstermediğim ve bir çok olay karşısında tepkisiz yada sert durduğum için zaman zaman duygusuzlukla suçlandığım olmuştur
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Kadınlar neden çok ağlıyor ?
Okadar çok ağladımki hemen çocukların canıyandımı televizyonda veya başka biryerde üzülürüm ağlarım şehit askerlere dayanamam çok ağlarım bir arkadaşı gördüm şen şakrak dahasonra birhastalanır konuşması bozulur hareketleri bozulur ona ağlarım amakendime hiç ağlamam biraz hazır cevaplıyımdırderler belki ondandır diyorum.
Ama Güzel ALLAHIM Ağlamanın gününe koymasın.
Ama Güzel ALLAHIM Ağlamanın gününe koymasın.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)