You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

IŞİD’çiler Ankara'daki saldırıyı böyle duyurdu

IŞİD’çiler Ankara'daki saldırıyı böyle duyurdu

Administrator
IŞİD’çiler Ankara'daki saldırıyı böyle duyurdu
Ankara'da Barış Mitingi'ne yapılan bombalı saldırıda en az 86 vatandaş hayatını kaybederken olayın failleri tartışılmaya devam ediyor. Gözler Diyarbakır ve Suruç katliamlarında imzası olan IŞİD'e çevrilirken IŞİD'e yakın takvahaber yayınladığı haberle dikkat çekti. Site Ankara'daki bombalı saldırıyı 'Ateistlerin Mitinginde Patlama Oldu' ifadeleriyle duyurdu.

odatv.com
ALİ ÇOKTUR ŞAH-I MERDAN BULUNMAZ.

Dönen dönsün, ben dönmezem yolumdan...

MUSTAFA ŞEREF,
      KEMAL GURUR,
              ATATÜRK ONURDUR...

          Memleketim Yozgat Yemen'dir ilim
                    Horasan köyünden geliyor pirim
                  Kırklar binasında var oldu yerim
                  Sıfatı Zöhre Ana Ali'dir dilim.
                                                      Pir Zöhre Ana
Administrator
IŞİD’çiler Ankara'daki saldırıyı böyle duyurdu
Allah'ın cezası bu pisliklerin daha ağır ifadeleri oldu !.. Bunların insanlıktan nasip aldığı söylenemez...

ALLAH'IM ÖLÜLERİN SAYISINI ARTTIR
Öte yandan IŞİD'e yakın sosyal medya hesaplarından da saldırı ile ilgili "tebrik" mesajları yayınlandı. IŞİD videolarını paylaşan "DarulHalife" adlı Twitter hesabından "Allah'a hamdolsun ki Ankara'da komünistlerin mitinginde patlama olmuş. bir çok ölü ve yaralı varmış. Allah'ım ölülerinin sayısını artır. Ankara'da gerçekleşen mitingte kafir komünistlerden 40'a yakın ölü ve 100'den fazla yaralı var. Yapanları tebrik ediyoruz."diye yazıldı.
Member
IŞİD’çiler Ankara'daki saldırıyı böyle duyurdu
[FONT=century gothic] Abi yazdıklarınız şaka olmalı. Bunlar nasıl insanlar Allahım. Cennete gitmek için mi bütün bu saldırganlıklar.Bunların ne dinle ne Allahla alakaları yok. Bizim Allah'ımız merhamet sahibi, insanı sevgiyle yoğuran bir yüce varlık yüce bir aşk inanç...

Yunus Emre, Mevlana, Hacı Bektaş Veli, Pir Sultan Abdal gibi Ehlibeyt evliyalarına inansalardı bu günahlara da girmeyeceklerdi ama o da nasip işi demek ki...

Yunus Emre'nin duazı imamlarına kulak verelim ve din, iman, yol nedir görelim. Bir gönül kırmak bile Hakkın yarattığına zarar vermek olurken ve kıldığı namazı bile boşa çıkarırken bu alçak işidciler neyin kafasını yaşıyorlar ?..


Bir kez gönül yıktın ise
Bu kıldığın namaz değil

Yetmiş iki millet dahi
Elin yüzün yumaz değil

Bir gönülü yaptın ise
Er eteğin tuttun ise
Bir kez hayır ettin ise
Binde bir ise az değil

Yol odur ki doğru vara
Göz odur ki Hak'kı göre
Er odur alçakta dura
Yüceden bakan göz değil

Erden sana nazar ola
İçin dışın pür nur ola
Beli kurtulmuştan ola
Şol kişi kim gammaz değil

Yunus bu sözleri çatar
Sanki balı yağa katar
Halka matahların satar
Yükü gevherdir tuz değil

Yunus Emre

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.