Hocadan merhaba.
Hocadan merhaba.
Hocadan merhaba.
hocam hoşgeldin, fikirlerinle ve görüşlerinle bizlere ışık tutacağına inanıyorum. saygı ve sevgilerimle
ZÖHRE ANA PİRİMİZ
YOLUNDAYIZ HEPİMİZ...
Hocadan merhaba.
hoca yazdı:Bu forumu hazırlayan tüm arkadaşlarıma en içten dileklerimle teşekkür ediyorum. Yıllardır özlemini çektiğim, üretken insanlar hevesimi, arkadaşlarımda heyecanla buldum. Ellerinize yüreklerinize sağlık.
Hocam hoşgeldiniz,
Dolu dolu mesajlarını bekliyoruz
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]
[size=7]Zöhre Ana[/size]
Hocadan merhaba.
İbrahim hocam hoş geldiniz..
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Konuyu Okuyanlar: 5 Ziyaretçi
Kibirlenme yiğit yaşa![[Resim: ataxh8.gif]](http://img229.imageshack.us/img229/8783/ataxh8.gif)