You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı

Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı

Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
[color=DarkGreen[U]]Sen cok büyüksün ya ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII[/U][/color]
Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
Bu Resime Tek Bir şey Söylenir.(ali Allah)kurban Olurum Yoluna
Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
ölürüm yoluna canım feda yaaa Aliii Pirim Zöhre Anaaamm
HÜSEYİN'LE ÜRYAN BÜRYAN DAĞLANDIM
ÇEŞMİM YAŞI SEL OLUPTA ÇAĞLADIM
ONİKİYİ BEN MEHDİ'YE BAĞLADIM
BAĞLANALIM ŞAH HÜSEYİN AŞKINA




YOLUMUZ ALİ YOLU, DAVAMIZ HÜSEYİN DAVASIDIR!!!
Senior Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
Illah Ali, Illah Seyfi, Illah Zulfikar varligina, yoluna kurban olurum.
. . . GECE GÜNDÜZ ZATEN CALISIYORSUNUZ;

CALISINIZ, HAKIKATI BÜTÜN CIHANA

TANITALIM. . .

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Junior Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
kurban olurum ben onun kerametlerine allah bizi onun yolundan ayırmasın...
Member
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
Kurban olurum kerametine büyüklüğüne şahım ali

Atatürk büyüktür, ruhu Ali’dir
İkinci kardaşım Bektaş-ı Veli’dir
Anıtkabir yerim, kim der ölüdür?
Ali Rıza, Zübeyde nişan gülümdür

Atatürk dediler adıma benim
İkrarımı verdim Ali’dir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim

Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Posting Freak
Gökyüzünde Hz.Alinin zülfikarı
Ben ve kız kardeşim Sapancaya trenle yolculuk yaparken gökyüzünün yine açık olduğu bir günde buluttan oluşmuş ve ucu çift çatallı Zülfikarı görmüştük,aynen böyle tek başınaydı.Yani Her yerde ben varım diyor ŞAHIMERDAN.yoluna kurban olmuşum
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.