You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

En Sevdiğin İsim NE ???

En Sevdiğin İsim NE ???

Posting Freak
En Sevdiğin İsim NE ???
İŞTE YNİ BİR OYUN DAHA !!! [COLOR=plum] Bu başlık altında en sevdiğiniz isimleri paylaşacağız sevgili canlar
Mesela benimki??
GÜLFEM!

[COLOR=plum]Sizinki ne?
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Son Düzenleme: 18/04/2009, 21:04, Düzenleyen: HüsniyeDuman.
Posting Freak
En Sevdiğin İsim NE ???
Ada..
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
En Sevdiğin İsim NE ???
mustafa
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
En Sevdiğin İsim NE ???
Zeynep
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Senior Member
En Sevdiğin İsim NE ???
1-Zöhre
2-Gülfem
3-Başak
4-Adnan
5-Gülseren
Hepsi sıralı halde değil. Ayrıca insan kendi ismini sevmezmiBig Grin
6-Kadriye
Ali Pir'imdir, Yolu Bizimdir.
Posting Freak
En Sevdiğin İsim NE ???
Kubilay
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.