You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Döviz, Borsa, Genel Ekonomi

Döviz, Borsa, Genel Ekonomi

Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
hava gerçekten de çok puslu..altın petrol coştu......
euro ve yen dolar karşısında tarihi seviyelerinde..
borsalar aşağı...
mortgage krizinin zararının 600 milyar dolar olacağı öngörülüyor.
amerika bir resesyonun arifesinde..

peki türkiye bu gelişmelerin neresinde
Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
Altın ve petrol zirveden inmiyor[Resim: www.zohreanaforum.com]Altın fiyatları yükselmeye devam ederken, petrol fiyatları [Resim: petrol2.jpg]da rekor düzeyde yükseldi.



Altının onsu, Asya ve New York borsalarında 970 doları aştı. New York borsasında onsu 974,20 dolardan işlem gören altın, Asya borsalarında da 973 dolardan, Avrupa borsalarında da 974,30 dolardan işlem gördü.

Borsa uzmanları, altının onsunun 1000 dolara doğru ilerlediğini ve bir ay içinde 1000 doları görebileceğini vurguluyorlar. Öte yandan, petrol fiyatları bugün, tüm zamanların en yüksek düzeyine ulaştı.

ABD Dolarındaki değer kaybı, altındaki yükseliş ve ABD Merkez Bankasının faiz oranlarını yeniden indireceği beklentileriyle, petrolün varil fiyatı, ilk kez 103 doları aştı.
[Resim: www.zohreanaforum.com]
Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
[Resim: 12.gif]



Ulusal 100 endeks haftayı % 2,28 düşüşle 44776 seviyesinden tamamladı. Gün içerisinde en düşük 44496 , en yüksek ise 45991 seviyeleri görülürken, gerçekleşen toplam işlem hacmi 1,600 Mn.YTL oldu. İlk 5 aracı kurum bazında para çıkışı ise 15 Mn.YTL seviyelerindeydi ve endeksteki düşüşte en fazla etkiyi 191 puanla GARAN yaptı.
Haftaya iyi bir başlangıç yapan Endeks finali iyi yapamadı. Pek de güçlü sayılamayacak şekilde 46000 in aşılması sonrasında Endeksin 47000 ini zorlayamadan karlarını geri verdiği görüldü. Haftalık bazda % 1,79 değer kaybı yaşanırken, haftalık bazda en düşük 44496, en yüksek 46755 seviyeleriydi.
Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi

Endeks haftanın son işlem gününü 1046 puanlık değer kaybıyla 44776 seviyesinden kapatırken, toplam işlem hacmi 1.601 milyon YTL düzeyinde gerçekleşti. Dün beklentilerden olumsuz açıklanan 4. çeyrek revize büyüme rakamları ve işsizlik verilerinin yanısıra, FED'in konut sektöründeki sorunların küçük bankalarda ciddi kayıp ve iflaslara neden olabileceği uyarısı ile ciddi kayıplar veren ABD borsalarının ardından, AIG ve Dell'in beklentilerin oldukça üzerinde açıklanan son çeyrek bilançolarının da etkisiyle bugün yurtdışı genelinde devam eden negatif görünüm, IMKB'de aşağı yönlü bir açılışı beraberinde getirdi. Güne 45300 seviyelerinden bir gerilemeyle başlayan ve Avrupa piyasalarındaki düşüşlerin sınırlı kalması üzerine hafif bir toparlanmayla 45400-44500 aralığında yatay bir seyre geçen endeks, sınır ötesi operasyonda birliklerin geri çekildiği haberi sonrası artan alımlarla son bir saate doğru en yüksek 45991 seviyesini test ettiği ilk seansı, bu bölgede yeniden artan satışlarla 45488 seviyesinden tamamladı. İkinci seans ise, Ambac için planlanan yardım girişiminin ilk aşamasında bir gelişme sağlanamadığı haberi sonrası yurtdışı piyasalara paralel olarak hız kazanan düşüş, ABD'de beklentilerden iyi gelen kişisel gelir ve harcamalar sonrası yerini hafif bir tepki hareketine bıraksa da, beklentilerin altında kalarak mevcut resesyon kaygılarını iyice güçlendiren Chicago PMI endeksi sonrası etkisini artırarak, gün sonunda 44400 seviyelerine kadar ulaştı.
Posting Freak
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
Borsa Dİbİ Buldu
Nefsi “Pir”in gölgesinden başka hiçbir şey öldüremez; o “nefs öldüren”in eteğini sımsıkı tut.
''HZ MEVLANA''

ÜSEYİN'in Aşkına Şahitsen, Bu Şahadet Kutlu Olsun... Sen ÜSEYİN'in Aşkı ile Her Dem Diri Kalanlardansın, Ve Sen
'' Aşkın Şehidi'sin!..''
Ben HZ. ÜSEYİN'DEN NASIL YAŞAMAYI VE NASIL ÖLMEYİ ÖĞRENDİM
ÇELEBİ
Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
Alinin_askeri yazdı:Borsa Dİbİ Buldu



sevgili can bence ilk hedef 41.000 .. amerika ve avrupa çok karışık. bu fiyatın altında kademeli alım yapılabilinir..
[Resim: CFT0303_19392816A.jpg]
Administrator
Döviz, Borsa, Genel Ekonomi
[Resim: CFT0303_1945383E0.jpg]


bence tepki çıkışı olacaksa alınacak hisselerden biri doğan yayın holding..
1.35 e yaklaştıkça alınabilir.. 1.85 ise hedef fiyat

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.