Arkadaşlar biliyoruz ki son dönemlerde alevi derneklerinin bir kısmı hükümetle bayağı sıkıfıkı hale geldiler.Hatta bazı illerde belediyeler alevi kesimine cemevleri yapmaları için alan konusunda bayağı yardımcı oldular.Şu son 2-3 haftadır dikkatimi çekmekte evlerinde uydusu olan arkadaşlarım bilmektedirler ki alevi kesimine yönelik bazı kanallar yer almaktadır ve bu kanalların yayın akışları sırasında alt tarafta bağışlar görmekteyim.Şimdi sorma hakkı bize geldiğini düşünüyorum senelerdir büyük vakıf binamız tamamlandı tamamlanalı haddini bilmezler tarafından o kadar iftiralara göğüs gerdik,o kadar soru yağmuruna tutulduk bu binayı nasıl yaptırdı Zöhre Ana diye.Şimdi bu yeni yapılacak cemevlerine gidenlere veya yapımlarında 10TL bile gönlünden kopup verenlere sormak lağzım o yapıları nasıl yaptırıyorsunuz diye.
Saygılarımla...
Cem Evlerine Bağış
Konu Sahibi / Yazar
MEHMET86
Kategori / Forum
Serçeşme (Tartışma Meydanı)
Yorumlar / Cevaplar
6
Okunma / Görüntüleme
6093
Cem Evlerine Bağış
Cem Evlerine Bağış
Sevgili canlar .. Ben kendim Almanya da yasamimi sürdürüyorum ve cok Alevi dernekleriynen irtibada bulundum. Zöhreana dergahi ni 1995 de tanidim .Alevi Derneklerinin inanca yönelik verebildikleri fazla bir sey yok .. diyebilirimki sadece yandaslarla zaman gecirme korunumundadir....Ama Zöhreana Dergahi gercek Aleviligi ögrenmek isteyenin tek adresi olarak görüyorum.. onun icindirki her verdigim bagis helal olsun. zaten faydalanan yine bizleriz. saygilarimla
Cem Evlerine Bağış
Halis68 yazdı:Sevgili canlar .. Ben kendim Almanya da yasamimi sürdürüyorum ve cok Alevi dernekleriynen irtibada bulundum. Zöhreana dergahi ni 1995 de tanidim .Alevi Derneklerinin inanca yönelik verebildikleri fazla bir sey yok .. diyebilirimki sadece yandaslarla zaman gecirme korunumundadir....Ama Zöhreana Dergahi gercek Aleviligi ögrenmek isteyenin tek adresi olarak görüyorum.. onun icindirki her verdigim bagis helal olsun. zaten faydalanan yine bizleriz. saygilarimla
Sevgili kardesimize katiliyorum.Avrupa Alevi derneklerinde,tam anlamiyla tabiriyle,tenekeye vurdugunuz zaman tin tin sesi gibi ses geliyor.Verdikleri sadece saz kursu ve ickiyle yaptiklari cem..
La fetta illa Ali, la seyfe illa Zülfikar
Cem Evlerine Bağış
huzurlarinizda bende bu yıllardır kendi çamurlarını tarihteki yezit misali bizlere atmaya calisan sahtekar insanlara su soruları sormak istiyorum izninizle
Bazı siyasi çevrelerden çıkarları ugruna örtülü ödenekten paralar alıp vakıf tv kanalları kuranlara, Almanyada garibanların evinde 6 ay kalıp onlardan topladıgı paralarla altına arabalar çekip, sayısız evler marketler açıp tv lerde alevilik satanlara, masum inançlı insanlardan topladıkları paralarla yarım bıraktıkları neden bir türlü bitiremedikleri cem evlerinin paralarının nerelere harcandıgını? hangi alemlerde yenildiğini?
bunun yanı sıra gerçek cana 30 senedir hazımsızlık yaparak karın darlıgıyla yıpratmaya calıştıkları pire cesitli iftiralar atan yüzü karalara İmam Hüseyinin gönderdigi Pire biat etmeyip yezitlik sıfatına düşenlere hınzırlara bir de yetmezmiş gibi binbir zahmetle krediler çekilerek göz yaslarıyla sulanarak yapılmıs topluma hizmet yola hizmet amacıyla yapılmıs dergahımıza göz dökme yüzü karalıgı yapmıslara tarih sizleri yargılayacak tıpkı hınzır gibi lanetleyecektir gözlerini haram hırs bürümüş hain çiyanlar sizleri o isimlerini kullandıgınız pirlerimize havale ediyorummmm
Bir gerçeğe yüz sürmeyip muhalefet edenlerin cümlesini kurban oldugum ya ıslah etsin ya da bildigi gibi yapsın Ali yılanlarını dilerim o pirimin masum göz yaslari hakki masum mücadelesi hakkı için ecdadindan diliyorummmmmmm
sizi gidi yüzü karalar sizler neden şimdi bagış topluyorsunuz üstelikte sahte menfaatleriniz siyasi emelleriniz ugruna üstelikte yezit gibi dünya hevesleriniz için o gül pirlerin isimlerini kullanarak
Benim Ali Sahim sizlere bu fırsatları geçici olarak tanimistir yoksa alevi milletini sömürme hakkını sizlere erinde gecinde tanimaz son gülen Ali olur unutmayın iyi belleyin o zaman hallariniz nice olur düzenbazlar?
Güneş balçıkla sıvanmaz sizler sivadiginizi sanin elbet sizinde sonunuz gelir
Ali bilir işini evvel allah hele şimdilik yallarınızı yiyin cullarınızı geyin
sizler pirlerimin haram yemeyen itleri dahi olamazsınız sizi gidi bilmiş geçinen cahiller
Bazı siyasi çevrelerden çıkarları ugruna örtülü ödenekten paralar alıp vakıf tv kanalları kuranlara, Almanyada garibanların evinde 6 ay kalıp onlardan topladıgı paralarla altına arabalar çekip, sayısız evler marketler açıp tv lerde alevilik satanlara, masum inançlı insanlardan topladıkları paralarla yarım bıraktıkları neden bir türlü bitiremedikleri cem evlerinin paralarının nerelere harcandıgını? hangi alemlerde yenildiğini?
bunun yanı sıra gerçek cana 30 senedir hazımsızlık yaparak karın darlıgıyla yıpratmaya calıştıkları pire cesitli iftiralar atan yüzü karalara İmam Hüseyinin gönderdigi Pire biat etmeyip yezitlik sıfatına düşenlere hınzırlara bir de yetmezmiş gibi binbir zahmetle krediler çekilerek göz yaslarıyla sulanarak yapılmıs topluma hizmet yola hizmet amacıyla yapılmıs dergahımıza göz dökme yüzü karalıgı yapmıslara tarih sizleri yargılayacak tıpkı hınzır gibi lanetleyecektir gözlerini haram hırs bürümüş hain çiyanlar sizleri o isimlerini kullandıgınız pirlerimize havale ediyorummmm
Bir gerçeğe yüz sürmeyip muhalefet edenlerin cümlesini kurban oldugum ya ıslah etsin ya da bildigi gibi yapsın Ali yılanlarını dilerim o pirimin masum göz yaslari hakki masum mücadelesi hakkı için ecdadindan diliyorummmmmmm
sizi gidi yüzü karalar sizler neden şimdi bagış topluyorsunuz üstelikte sahte menfaatleriniz siyasi emelleriniz ugruna üstelikte yezit gibi dünya hevesleriniz için o gül pirlerin isimlerini kullanarak
Benim Ali Sahim sizlere bu fırsatları geçici olarak tanimistir yoksa alevi milletini sömürme hakkını sizlere erinde gecinde tanimaz son gülen Ali olur unutmayın iyi belleyin o zaman hallariniz nice olur düzenbazlar?
Güneş balçıkla sıvanmaz sizler sivadiginizi sanin elbet sizinde sonunuz gelir
Ali bilir işini evvel allah hele şimdilik yallarınızı yiyin cullarınızı geyin
sizler pirlerimin haram yemeyen itleri dahi olamazsınız sizi gidi bilmiş geçinen cahiller
İnsan isen yola gel
Bülbül isen güle gel
İkilik yoktur bizde
Kafir isen dine gel
ZÖHRE ANA
Bülbül isen güle gel
İkilik yoktur bizde
Kafir isen dine gel
ZÖHRE ANA
Cem Evlerine Bağış
karınlarınız yiyiyorsa gelinde yolu İmam Hüseyinin postunda oturan Pirim Zöhre Anamdan ögrenin Aleviliği gerçekleri
Öyle bir pirin eteginden tutun ki hem arı olsun hemde arıtsın
ama maalisef sizler hak ettiginiz yeri bulmuşsunuz şeytanin atina kendi kendinizi bindirmişsiniz
inmeniz zor olur yallarınızı yemeye devam edin en iyisi
Benim pirimin sizin gibilere ihtiyaci yok cok şükür onun ejdadi var arkasinda hasa sizin gibi işbirlikçiler yok
elinize ne geçti yıllardır insanları bölmekten baska
bununda sonu gelcek tabi buda bi süreç batılla gerçek farkı cıkacak eninde sonunda
karanlıklar sancı çekermiş güneş çıkmak üzereyken hele bi sancılanın
o ışıga muhtaçsınız sizlere rızkı veren benim güneşim sizlerin satılmış işbirlikçileri degil
hele bi sonunuzu görün o zaman ne kadar haklı oldugumu anlayacaksiniz
hadi olmadı sırat köprüsünde yine vereceksiniz o sorguları bir bir masumların vebalini hele mazlum İmam Üseynimin mazlum dervişi Zöhre Anamın ama dilerim o ejdadımdan ki ahları mahşere kalmasınki gelecek nesil sizlerin pisliklerini çekmeye devam etmesinler insanlık katilleri yol katilleri nefsine uymuş zalımlar şimdi Üseynimin yezitleri
Öyle bir pirin eteginden tutun ki hem arı olsun hemde arıtsın
ama maalisef sizler hak ettiginiz yeri bulmuşsunuz şeytanin atina kendi kendinizi bindirmişsiniz
inmeniz zor olur yallarınızı yemeye devam edin en iyisi
Benim pirimin sizin gibilere ihtiyaci yok cok şükür onun ejdadi var arkasinda hasa sizin gibi işbirlikçiler yok
elinize ne geçti yıllardır insanları bölmekten baska
bununda sonu gelcek tabi buda bi süreç batılla gerçek farkı cıkacak eninde sonunda
karanlıklar sancı çekermiş güneş çıkmak üzereyken hele bi sancılanın
o ışıga muhtaçsınız sizlere rızkı veren benim güneşim sizlerin satılmış işbirlikçileri degil
hele bi sonunuzu görün o zaman ne kadar haklı oldugumu anlayacaksiniz
hadi olmadı sırat köprüsünde yine vereceksiniz o sorguları bir bir masumların vebalini hele mazlum İmam Üseynimin mazlum dervişi Zöhre Anamın ama dilerim o ejdadımdan ki ahları mahşere kalmasınki gelecek nesil sizlerin pisliklerini çekmeye devam etmesinler insanlık katilleri yol katilleri nefsine uymuş zalımlar şimdi Üseynimin yezitleri
İnsan isen yola gel
Bülbül isen güle gel
İkilik yoktur bizde
Kafir isen dine gel
ZÖHRE ANA
Bülbül isen güle gel
İkilik yoktur bizde
Kafir isen dine gel
ZÖHRE ANA
Cem Evlerine Bağış
[FONT="Tahoma"]Gerçekten çok doğru bir tespit sultanım hüseyin can öncelikle tebrik ederim. Bizim insanlarımızda artık vicdan merhamet ve iman kalmamış. Tek bildikleri şey çıkar ve menfaat olmuş. Pirimize ve dergahımıza böyle bir taşlama yaparken doğru olanı zaten kendileri de çok iyi biliyorlar onların amacı; her yerde doğruları söyleyen gerçek ibadettlerimizi yolumuzun güzelliklerini her yerde bağıran içkiyle ibadet olmayacağını çorbaların asla parayla satılmayacağını anlatan pirimizi karalamak ve böylelikle çıkarlarına çevresindeki insanları sömürerk devam etmektir. Allah öncelikle Pirimizi yanı sırada ona inanan kullarını bu yobazlardan ve onların şerrinden korusun...
Pirim, ZÖHRE ANA
Rehberim, MUHAMMED MUSTAFA
Mürşidim, ALİ
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi