You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Bu sorulara cevabı olan var mı?

Bu sorulara cevabı olan var mı?

Senior Member
Bu sorulara cevabı olan var mı?
* Neden ögrenciler ilkögretimin besinci sinifina kadar
ögretmene “ögretmenim” diye seslenirken altıncı
sinifta bir anda “hocam” diye seslenmeye baslarlar?

* Televizyona çikan insanlar neden kendilerini
Türkiye’deki bütün insanlarin izledigini sanirlar?
Örn: Su anda 70 milyon kisi bizi izliyor…

* Bulmacalarda boru sesinin karsiligi neden hep
“ti”dir? Bulmacalari hazirlayan arkadaslar hiç “ti”
diye ses çikaran boru görmüsler midir?

* Neden bozulan otobüsün yolculari bizim otobüsümüze
aktarildiginda onlara mültecilermis gibi bakariz?
******************

* Neden her gördügümüz haritada hemen Türkiye’yi
bulmaya çalisiriz? Millet olarak dünyada kaybolma
kompleksimiz mi vardir?
******************

* Neden insanlar birbirlerine sarilinca saga-sola sallanirlar?
******************

* Neden sinavlarda “4 yanlis bir dogruyu götürür”
seklinde bir uygulama ile ögrenciler cezalandirilirlarda;
“4 dogru bil, bir dogru da bizden” seklinde bir
kampanya baslatilip zekaya ve riske girme cesaretine ödül verilmez?
******************

* Neden insanlar kapali bir alandan yagmur yagan alana
çikinca kafalarini egerler? Yagmura duyulan saygidan
midir yoksa ondan tirstigimiz için midir?
******************

* Neden dükkanini kapatip giden esnaf, kapiya “10
dakika sonra dönücem” yazar, ne zaman gittigini nasil anlarız
*******************

* Neden gözlerinden öperim denir? Insan vücudunda
öpülecek daha uygunsuz bir yer var midir? Kimse
kimseyi gözünden öpmüs müdür?
*******************

* Dügünlerde neden “Dom Dom Kursunu” ile göbek
atilmaktadir. “Bir avci vurdu beni, bin avci beni
yedi” gibi sözler esliginde kendinden geçen baska milletler var midir?
********************

* Neden bazi kizlarimiz sirin bir hayvancagiz
gördüklerinde “inanmiyorum!” derler, inanilmayacak olan nedir?
********************

* Cumartesi ve Pazartesi’nin neden kendi isimleri yoktur?
********************

* Dolmuslardaki fiyat tarifesinde “en kisa mesafe”
neden “indi-bindi” olarak tabir edilir? Önce inilip
sonra mi binilir? Bir terslik yok mudur?
*********************

* Bir programi kurarken neden “kabul ediyorum” ya da
“kabul etmiyorum” seçenekleri vardir? O kadar parayi
bayilip bir bilgisayar programi satin aldiktan sonra
“kabul etmiyorum” seçenegini isaretleyen bir takim saf
kisiler mevcut mudur?
*********************

* Ipana 7 reklamindaki kiza “Ne zamandan beri Ipana 7
kullaniyorsun?” diye soran doktor, Ipana 7′nin yeni
bir ürün oldugunu ve reklamdan sadece bir kaç gün önce
piyasaya çiktigini bilmemekte midir?
**********************

* Neden futbol takimi olan Ajax”Ayaks” diye okunur da
temizlik ürünü Ajax “Ajaks” diye okunur?
**********************

* Neden ilanlarda “doktordan temiz araba” diye
yazilir? Hipokrat yemininde”arabami temiz
kullanacagim” seklinde bir madde mi vardir?


* Neden İnsanlar rep Atmaktan ÇekiniR ?
[SIZE="4"][COLOR="Red"]İlkbaharda açar bizim gülümüz
Hakka doğru gider bizim yolumuz
Oniki imam söyler bizim dilimiz
Allah Muhammet Ali diyenlerdeniz
[/COLOR]
Posting Freak
Bu sorulara cevabı olan var mı?
no comment Smile
[SIZE="5"]Dört Kapıda da Ali'yi Gördüm. [SIZE="4"](Pirim Zöhre Ana)
Zöhre Ana Pirimiz, Yolundayız Hepimiz.
Bitmeyen yas
Posting Freak
Bu sorulara cevabı olan var mı?
[BNeden ???..
Derler,iyiler çok yaşamaz..:'([/B]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.