Bu Sana Neyi Hatırlatıyor ?
ruziye öğretmenim vardı. tam bir Atatürkçüydü. düşünceleri çok güzeldi sırf bu yüzden severdim.
HÜSEYİN'LE ÜRYAN BÜRYAN DAĞLANDIM
ÇEŞMİM YAŞI SEL OLUPTA ÇAĞLADIM
ONİKİYİ BEN MEHDİ'YE BAĞLADIM
BAĞLANALIM ŞAH HÜSEYİN AŞKINA
YOLUMUZ ALİ YOLU, DAVAMIZ HÜSEYİN DAVASIDIR!!!
bektas hocamı hatırlatıyor