'Mucize çocuk' yaşamını yitirdi | Mynet Haber
ABD'nin Colorado eyaletinin Pueblo kentinde beyni olmadan dünyaya geldikten sonra 3 yıl yaşamayı başaran ''mucize'' çocuk hayatını kaybetti.
Beyni olmadan doğan bebeklerin ya ölü doğduğunu ya da doğduktan kısa süre sonra öldüğünü belirten doktorlar, sadece bir beyin sapıyla doğan ''Nickolas Coke''un 3 yıl yaşamasını ''tıbbi bir mucize'' olarak nitelendirdi.
Doktorlar, tıp dünyasında ''anensefali'' olarak adlandırılan rahatsızlıkla doğan ve birkaç saatten fazla yaşamasını beklemedikleri küçük Nickolas'ın tıbbi hiçbir makine veya tüpe bağlı olmadan 3 yıl yaşadığını belirtti.
Reklam
Büyükanne Sherri Kohut, sabah uyandığında çok zor nefes alan torununu hastaneye götürdüklerini ancak yapay solunum yapılan Nickolas'ın, üçüncü denemeden sonra hayatını kaybettiğini söyledi.
Nickolas'ın son fotoğraflarında bir bal kabağına bakarak gülümserken görüldüğünü Kohut, ''Nickolas, bal kabaklarını yuvarlaması için onu dik tutmaya çalışmamıza rağmen bunu başaramamamızı çok komik buluyor ve sürekli gülüyordu. O bizim kahramanımızdı. Bize sevgiyi, aile olmayı, aslında her şeyi öğretti'' dedi. Kohut ayrıca, hayatta kalmak için savaşan Nickolas'ı onurlandırmak için geçen ay doğan kardeşine onun ismi verdiklerini ve her zaman hatırlanacağını da sözlerine ekledi.
''Mucize'' çocuğun annesi Sheena Coke da ''Herkes tarafından gösterilen sevgi ve şefkat onu güçlendirdi ve daha uzun yaşamasını sağladı'' diyerek, hiçbir zaman Nickolas'ın son gününe odaklanmadıklarını, onu el üstünde tuttuklarını ve hayatta olduğu her günü kutladıklarını vurguladı.
Nickolas'ın ailesi, hayatı boyunca onun yanında olan Sangre de Cristo tedavi merkezindeki doktorlara şükran duyduklarını kaydetti.
Beyni olmayan çocuk,hayatını kaybetti..
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
ÂÇalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.Â
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)
Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir
Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)