You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

alevilikte ceneze duaları

alevilikte ceneze duaları

Junior Member
alevilikte ceneze duaları
Değerli canlar,öncelikle Allah'ın Selamı hepinizin üzerine olsun.
Ben,Bir Alevi insanı olarak öz benliğimizi koruyarak örf ve geleneklerimizi gelecek nesillerimize de öğretmek istiyorum ve yapıyorum da.
zaten bende bir ocak genciyim. Zöhre Anamız da sanırım beni hatırlar.Antalya'dan gelmiştim.Zöhra Anamızı da ziyaret etmek bana da nasip olduğu için mutluyum da.Bunu her yazılarımda söylerim.Benim merak ettiğim bir konu var.Bilindiği gibi bizler ibadetlerimizi hep türkçe yaparız.
Fakat cenazelerimize gelince imamlar geliyo arapça okuyorlar,ben bunların önüne geçmek istiyorum.Bazen bende türkçe olarak okuyorum.
Artık bu konuda sünni hocalara taviz vermek istemiyorum.siz değerli canlardan;cenaze namazı kılınırken ve defnedildikten sonra okuyacağımız dualarımızı teferratlu olarak yazmanızı canı gönülden istiyorum.Kendi bilgilerimle de harmanlayarak
okumak istiyorum.Hocalar isterse arapçayı yutsunlar,benim türkçe okumamdan halkımız hem bilinçleniyor hemde bu arada içimizden böylebir gencimizde çıktıdiye mutlu da oluyorlar.Benim ki; gösteriş değil bir gönül işidir.Eveli Dedem yapardı.Hepinize saygılar-selamlar...
Posting Freak
alevilikte ceneze duaları
Mehmet07 yazdı:Değerli canlar,öncelikle Allah'ın Selamı hepinizin üzerine olsun.
Ben,Bir Alevi insanı olarak öz benliğimizi koruyarak örf ve geleneklerimizi gelecek nesillerimize de öğretmek istiyorum ve yapıyorum da.
zaten bende bir ocak genciyim. Zöhre Anamız da sanırım beni hatırlar.Antalya'dan gelmiştim.Zöhra Anamızı da ziyaret etmek bana da nasip olduğu için mutluyum da.Bunu her yazılarımda söylerim.Benim merak ettiğim bir konu var.Bilindiği gibi bizler ibadetlerimizi hep türkçe yaparız.
Fakat cenazelerimize gelince imamlar geliyo arapça okuyorlar,ben bunların önüne geçmek istiyorum.Bazen bende türkçe olarak okuyorum.
Artık bu konuda sünni hocalara taviz vermek istemiyorum.siz değerli canlardan;cenaze namazı kılınırken ve defnedildikten sonra okuyacağımız dualarımızı teferratlu olarak yazmanızı canı gönülden istiyorum.Kendi bilgilerimle de harmanlayarak
okumak istiyorum.Hocalar isterse arapçayı yutsunlar,benim türkçe okumamdan halkımız hem bilinçleniyor hemde bu arada içimizden böylebir gencimizde çıktıdiye mutlu da oluyorlar.Benim ki; gösteriş değil bir gönül işidir.Eveli Dedem yapardı.Hepinize saygılar-selamlar...

Sevgili can içtenliğiniz, inancınız ve yardımseverliğiniz çok güzel.

Fakat ben birşeye takıldım.

Zöhre Ana'dan aldığınız bilgileri kendi bilgilerinizle harmanladığınız zaman geleceğe kalacak olan yine özden yoksun bilgiler olmayacak mı?

Eğer Zöhre Ana'yı tanıyorsanız verdiği bilgilerin bizim yolumuzun temeli, katışıksız ve öz bilgiler olduğunu da biliyor olmalısınız.

Bahsettiğiniz cenaze namazı ve sonrasındaki dualar şu anda sadece Zöhre Ana tarafından cenazelerde uygulanmaktadır.

Bunlar şimdilik yazılı olarak herhangi bir yerde mevcut değildir.

O yüzden buraya aktarmak gibi bir şansımız yok.

Ama her zaman gelip Pirden destur alabilirsiniz.
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Junior Member
alevilikte ceneze duaları
Değerli Canlar,Allah'ın Selamı hepinizin üzerine olsun.Benim,Cenaze konusunda yazmış olduğum merakıma açıklık getirdiğiniz için teşekkür ederim.
Cenaze konusunda Zöhre Anamızdan Destur almayı yazmışsınız.Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.
Ben bu düşüncelerimi canı gönülden yazıyorum.Fakat oraya geldiğim zaman bu konular hakkında öncelikle kiminle muhatap olacağım?Zöhre Anamızı ziyarette bir Cafer Abimiz vardı ön-ayak olan eksik olmasın.Başka kimseyi bilmiyorum.Bu konuda da beni aydınlatırsanız sevinirim değerli canlar.
Cenab-ı Allah,nasıl Zöhre Anamıza bir keramet verip bunları hayırlara vesile olacak şekilde kullanmasını istediyse,bende Ocak genci olarak Zöhre Anamızdan bir destur alarak hayırlara vesile olmaya çalışacağım.Tekrar diyorum,bu bir gönül işidir.Gösteriş işi ve insanlara hoş görünme işi değildir.Biz,Ehli beyit soyundan geldiğimiz için,bizde maddiyattan çok maneviyat ön plandadır.İbadetimizi devletten maaş alarak yapmayız.
Saygılar...
Posting Freak
alevilikte ceneze duaları
Mehmet07 yazdı:Değerli Canlar,Allah'ın Selamı hepinizin üzerine olsun.Benim,Cenaze konusunda yazmış olduğum merakıma açıklık getirdiğiniz için teşekkür ederim.
Cenaze konusunda Zöhre Anamızdan Destur almayı yazmışsınız.Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.
Ben bu düşüncelerimi canı gönülden yazıyorum.Fakat oraya geldiğim zaman bu konular hakkında öncelikle kiminle muhatap olacağım?Zöhre Anamızı ziyarette bir Cafer Abimiz vardı ön-ayak olan eksik olmasın.Başka kimseyi bilmiyorum.Bu konuda da beni aydınlatırsanız sevinirim değerli canlar.
Cenab-ı Allah,nasıl Zöhre Anamıza bir keramet verip bunları hayırlara vesile olacak şekilde kullanmasını istediyse,bende Ocak genci olarak Zöhre Anamızdan bir destur alarak hayırlara vesile olmaya çalışacağım.Tekrar diyorum,bu bir gönül işidir.Gösteriş işi ve insanlara hoş görünme işi değildir.Biz,Ehli beyit soyundan geldiğimiz için,bizde maddiyattan çok maneviyat ön plandadır.İbadetimizi devletten maaş alarak yapmayız.
Saygılar...

Geldiğinizde size yardımcı olacak biri mutlaka olacaktır sevgili can.
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Cezalı Üye
alevilikte ceneze duaları
Replica Officine Panerai watches The high standards shown to the Panerai watches can`t be compared to any other standards that are applied to all other watches.Officine Panerai watches for sale,Officine Panerai Watches Wholesale

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.