Sevgili arkadaşlar, bir programda Alevilik anlatılırken 4 kapı 40 makam anlatılıyordu.
Programda Şeriat kapısının:Cami yada mescid olduğunu burada namaz kılınmasını,
Tarikat kapısının: Cemevi olduğunu burada Semah ibadetinin yapıldığını söylüyor. Bu bilgiler ne derece doğru sizlere sormak doğru bilgiyi öğrenmek istedim. Çünkü, bizde namaz kılan pek yoktur. Bu konuda bilgiye ulaşabileceğim bir yerde yok. Yukarıdaki düşünce bana mantıklı geldi.
Alevilikte Abdest ve Namaz
Konu Sahibi / Yazar
arzu80
Kategori / Forum
Bir Sorum Var
Yorumlar / Cevaplar
84
Okunma / Görüntüleme
141612
Alevilikte Abdest ve Namaz
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi