T U N Ç yazdı:Sevgili Can,
bir Pirin Çağdaşı olarak ve bir alevi gencinin bakış açısıyla değerlendirirsen:
- Alevilerin yaşadıkları genel sıkıntılar nelerdir?
Tek ve en büyük sıkıntıları birlik olmamaları diye düşünüyorum.Ki bu olsa hiç bi sıkıntı kalmaz, ama Aleviler bunu bir türlü anlayamadı.
- Alevi çalıştayında masaya oturanların amaçları maddi ve siyasi olarak nemalanmak olabilir mi?
Kesin nemalamak abi bu güne kadar bir türlü birşeyler yapamadılar.Sadece siyaseti ve maddi konuları düşündüler ve hep bunu ön planda tuttular.
- Genel olarak ülke insanın sosyal, siyasal ve ekonomi yönünden öncelikli sıkıntıları nelerdir?
Bence tek sorun işsizlik insanlar çalışamayınca para olmayınca ne evi oluyo ne karnını doyurabiliyo.
- Bu sıkıntılar nasıl çözülebilir, neler yapılmalıdır?
Devlet millete bol keseden para vercegine birazda zor durumda olan insanları göz önünde bulundurup ona göre hareket etmesi lazım.Azda olsa işyerleri açılabilir diyorum bu insanlara yardım edilebilir diye düşünüyorum.
teşekkürler
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)