You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur

34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur

Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
HÜSEYIN150 yazdı:] Hoşgeldin ilknur,

Hoşbulduk abim
[COLOR=#2e8b57]
]Herkez gibi bende sana ] biraz soru sorayım seni daha iyi tanıyalım.

Tabiki abi elimden geldigince cevaplamaya çalışcam

]Seni en çok üzen nedir?

Bu hale gelmemize sebeb olan bize cumhuriyeti hediye eden atamıza saygı göstermemeleri kıymatını bilmemeleri.

]Beni sana sorsalar beni nasıl anlatırsın?

iyi anama inanan seygılı sevgili dürüst bir abimiz derim

]Forumda bizi biz eden en önemli özelliğimiz nedir ?

Pirimize inanmamız onun ışıgında olmamız Atatürkç'ü olmamız

Zöhreana form, sence olması gerektiği yerdemi ? neden ?

Hayır abi bence çok eksik katılım çok az kaç milyon inanan insan var ama bakarsak 2bin felan üye var bence inanan herkes üye olması lazım

]Türkiyede alevilik nedir ? ne olması gerekir ?

Allaha peygambere inanan ama kızılbaş alevi bektaşi gibi sözlerle dışlanan bir toplum demek biz ama bize sorsalar iyiki bu yoldayız şükürki kızılbaşız HZ Alinin yolundayız sünlüler kadar bizimde hakkımız olmalı ayırdım olmamalı
]Cevaplar için şimdiden teşekkürler ...

ben teşekkür ederim abim
[Resim: 7666useyin.jpg]
Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
Sevgili İlknur,
Haftanın Konuğu köşesine hoş geldin.
Foruma kattığın güzellikler için teşekkür ederek sorularımı soruyorum.

1- İlgilendiğin bir sanat veya spor dalı var mı?
2- İnsanların Pirimize karşı önyargı ve saplantılarından kurtulmaları için ne yapılmalı?
3- Bazı insanlar "Gökyüzünden Allah inse bu insanlar onu bile taşa tutarlar." yakınmasının nedeni hakkında neler düşünüyorsun?

Cevapların için şimdiden teşekkürler.

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
Dogan yazdı:Sevgili İlknur,
Haftanın Konuğu köşesine hoş geldin.
Foruma kattığın güzellikler için teşekkür ederek sorularımı soruyorum.

1- İlgilendiğin bir sanat veya spor dalı var mı?

]Evet var abi arada aklıma geldikçe veleybol oynuyorum ve yürüyüş yapıyorum

2- İnsanların Pirimize karşı önyargı ve saplantılarından kurtulmaları için ne yapılmalı?

]insanların radyoya veya dergaha geldiklerinde soru sorduklarında güler yüzle ve sakin bir şekilde o sorulara geregince cevap verirsek onlara yardımcı olursak önyargılı olmazlar sanıyorum

3- Bazı insanlar "Gökyüzünden Allah inse bu insanlar onu bile taşa tutarlar." yakınmasının nedeni hakkında neler düşünüyorsun?

]bazı insanlar Allah'a inanmıyorlar çünkü içten pazarlıklı oluyor ve şeytanın yandaşları şeytan o insanları kendi yolluna çekmiş oluyor o tür insanlar Allah'a öldürsen inanmaz
]insalar Allah aşagı inmez diye göktedir diye düşündüklerinden gerçekten Gökten Allah inse ona bile inanmıyacaklar


Cevapların için şimdiden teşekkürler.

]Ben teşekkür ederim.
Sağlıcakla kal
[Resim: 7666useyin.jpg]
Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
Sevgili - yabangülü - hiç kimseye sormadıgım soruları sana sormak istiyorum.
Bir kaç ay, zamanın var acele etmene gerek yokSmile çünki akıl soru


1- Biz Bu Dunyaya neden geliyoruz, ne için geliyoruz.
2- Bizim dunya kainatın neresınde, komşuları kimler ( en yakın olanlar)
3-İbatetın manası nedir, niçin yaparız.
4- Bir kadının erkeyıne karşı olan görevleri.
5-Erkeklerin kadınlara karşı görevleri.
6-insan oğlu kaç yaşindan ihtıbaren ,işledigi günahlardan sorumlu oluyor.
7-toprak Devamlı neye muhtaç.
8-mutluluk, manası nedir,
9- maddiyet mutlulugumu daha deyerli .
10 - manaviyet mutlulugmu deyerli.

düşün ,sor, araştır, öğren , öğle gel cevap ver Smile
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Senior Member
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
Hoşgeldin ilknur,
Müsaden ile bende bir kaç soru sorabilrmiyim Smile

1.Forumda yorumlarını beğendiği canlar ?
2.A rkana dönüp baktıgında keşke bu hatayı yapmasaydım dedigin bişiy var mı ?
3.Türkiyenin siyasi, ekonomik gidişatı için ne düşünüyorsun ?
4.Yaşamak.....nedir ?

Şimdiden cevaplar için teşekürler kolay gelsin.
Birlik Beraberlik Adına
SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ORTAĞIYIZ!..

Yönetilecek üç şey : Dilimiz, Huyumuz, Haraketimiz...
Sevilecek üç şey : Yüreklilik, Nezaket, Yardim...
Tiksinilecek üç şey : Kin, Kibir, Nankörlük...
Istenilen üç şey : Sağlik, Dostluk, Engin Bir Ruh...
Uğrunda Savaşilacak üç şey : şerefimiz, Evimiz, Memleketimiz...
Düşünülecek üç şey : Hayat, ölüm, Sonsuzluk...

Ögrenme, akintiya karsi yüzmek gibidir. Ilerlemediginiz takdirde gerilersiniz!
Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
bende sorcam[url=javascript:emoticon(':happy:')][Resim: www.zohreanaforum.com][/url]

bu dünya nereye gidiyor [url=javascript:emoticon(':blink:')][Resim: www.zohreanaforum.com][/url]

[url=javascript:emoticon(':happy:')][/url]
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
34. Hafta Konuğumuz Yabangülü İlknur
GARİP yazdı:Sevgili - yabangülü - hiç kimseye sormadıgım soruları sana sormak istiyorum.
Bir kaç ay, zamanın var acele etmene gerek yokSmile çünki akıl soru

]Tabi abicigim bende elimden geldigince cevaplamaya çalışcagımSmile

1- Biz Bu Dunyaya neden geliyoruz, ne için geliyoruz.

]Allah bizi imtihan ve tecrübe için yaratmistir.cennet ve cehennem bizler için hazırlanmıştır
]aklı olan (akıllı olan)düşünen kişi akıbetinin ne olacagını bilene kadar kalbinin kırık olması gerek allahın yolundan çıkmaması gerek.

2- Bizim dunya kainatın neresınde, komşuları kimler ( en yakın olanlar)

]Muhsin abi en yakın sensin taaa almanyadasın Big Grin çok düsündüm bu geldi valla baska gelmedi kusura bakmaBig Grin

3-İbatetın manası nedir, niçin yaparız.

]İbadet; boyun eğmek, itaat etmek, küçüklüğünü kabul etmektir
allah bizi yoktan var eden yaşatandır gözlerimizi,yürüyen bacaklarımızı kısaca herşeyimizi allaha borçluyuzdur
diger canlılardan fark olarak akıl verdi bizi yalnız bırakmadı peygamberlerimizi verdi kitaplar yolladı bu dünyada ve
ahirette mutlu olmamız için yol gösterdi bütünn bu iyiliklere karşılık ibadet etmemizi istemektedir bizi yoktan var eden allahımıza
seve seve ibadet etmemiz gerekli.

4- Bir kadının erkeyıne karşı olan görevleri.


]Bir kadın eşinin sırlarını saklaması gerek ortada herkese söylememsi gerekir
]kadın erkekin işine bilmeden karışmamak gereklidir
]kadın evi idare etmelidir
]ailenin haremini ve degerlerini korumalıdır
]eşinin isteklerini karşılamalıdır(üstünü ,başını)
]eşini övmesi ve sevmesi gerektir ve eşi eve geldiginde neşeli ve sevecen olması gerekmektedir.

5-Erkeklerin kadınlara karşı görevleri.

]Aile müdiriyeti erkek kuvvetlidir ama kadın bir gül kadar narin ve kırılgan oldugundan tüm sorumluluklara
]kadın dayanamaz onun için erkek daha sabırlıdır
]ailenin geçimini saglaması gerekmektedir
]ailesini rahat yaşatmaya çalışmalıdır
]evin içinde diktatörlükten sakınması lazımdır yani evde eşinin ve çocuklarının görüşlerinede önem vermesi gerekir.

] Abicim ben buna kızmazsan eger erkekin ve kadının karşılıklı görevlerinide yazmak istiyorum aklımdayken yazıyım
]karşılıklı sevgi,saygı,affedici bagışlayıcı olmalıdırlar ikiside sorumluluklarını bilmelidirler ikiside ahlaklı olmalıdır ve iyimser olmalıdırlar,
]ikiside iffetli ve namuslu olmalıdır be birbilerini anlamaları gerekmektedir
]son olarak birşeyini duyduklarında bir başka agızdan ona sormadan yargılamaması gerekmektedir her iki tarafında.

6-insan oğlu kaç yaşindan ihtıbaren ,işledigi günahlardan sorumlu oluyor.

]7yaşında aklı erince işledigi günahlardan sorumlu olur.

7-toprak Devamlı neye muhtaç.

]Toprak suya muhtaçtır.

8-mutluluk, manası nedir,

]Aşktır bazende...birine yürekten bağlanmaktır...
]Değer vermesini bilmektir mutluluk...sevilmeden de sevebilmektir mutluluk...
]sevdiklerin bir gün hayatından gitmeden kıymetini bilmektir...Seni seviyorum diyebilmektir..
]mutluluk pizimize olan sevgimiz onun yolundan çıkmamaktır
]mutluluk kedinin kuyrugu gibidir ne zaman onu kovalarsan o senden uzaklaşır ama ne zaman kendi yoluna bakarsan
]o senin peşinden gelir.

9- maddiyet mutlulugumu daha deyerli .

]maddeyat sadece ihtiyaçlarımızı gidermektir hayır degersizdir.

10 - manaviyet mutlulugmu deyerli.

]sevgi,saygı demekdir bence bu daha degerli.

düşün ,sor, araştır, öğren , öğle gel cevap ver Smile


]Abicigim biraz geç cevapladım ama kusura bakma işlerimin yüzünden Smile
]sorular için teşekkür ederim
]Sağlıcakla kal.
[Resim: 7666useyin.jpg]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.