HÜSEYIN150 yazdı:] Hoşgeldin ilknur,
Hoşbulduk abim
[COLOR=#2e8b57]
]Herkez gibi bende sana ] biraz soru sorayım seni daha iyi tanıyalım.
Tabiki abi elimden geldigince cevaplamaya çalışcam
]Seni en çok üzen nedir?
Bu hale gelmemize sebeb olan bize cumhuriyeti hediye eden atamıza saygı göstermemeleri kıymatını bilmemeleri.
]Beni sana sorsalar beni nasıl anlatırsın?
iyi anama inanan seygılı sevgili dürüst bir abimiz derim
]Forumda bizi biz eden en önemli özelliğimiz nedir ?
Pirimize inanmamız onun ışıgında olmamız Atatürkç'ü olmamız
Zöhreana form, sence olması gerektiği yerdemi ? neden ?
Hayır abi bence çok eksik katılım çok az kaç milyon inanan insan var ama bakarsak 2bin felan üye var bence inanan herkes üye olması lazım
]Türkiyede alevilik nedir ? ne olması gerekir ?
Allaha peygambere inanan ama kızılbaş alevi bektaşi gibi sözlerle dışlanan bir toplum demek biz ama bize sorsalar iyiki bu yoldayız şükürki kızılbaşız HZ Alinin yolundayız sünlüler kadar bizimde hakkımız olmalı ayırdım olmamalı
]Cevaplar için şimdiden teşekkürler ...
ben teşekkür ederim abim
çünki akıl soru
çok düsündüm bu geldi valla baska gelmedi kusura bakma