ŞahımAlidir yazdı:[FONT=Courier New] [COLOR=slategray]Öncelikle tiyatroda yaptıgın çalışmadan dolayı canı gönülden kutluyorum çok güzeldi hepiniz çok güzeldiniz[COLOR=slategray]
[FONT=Courier New]Sonralıkla haftanın konugu bölümüne hoşgeldin abishe seni burda görmek ne güzellllllllnasılsın iyimisin ?
![]()
[FONT=Courier New]Müsadenle sana birazcık soru soracağım![]()
[FONT=Courier New]1. Hayattan Beklentileriniz nedir Yada Bi beklentiniz varmı?
[FONT=Courier New]2. Gerçek dostluğa önem verirmisin?
[FONT=Courier New]3. Yardım severmisin?
[FONT=Courier New]4. Sence Türkiye avrupa birliğine girmeli mi ?
[FONT=Courier New]5. Türkiyedeki Eğitim sistemini Yeterli Buluyormusun?
[FONT=Courier New]6. Sen Bu ülkeyi yönetseydin Neleri Değiştirmekle işe başlardın?
[FONT=Courier New]7. En sevdiğin söz yazarı ?
[FONT=Courier New]8. İktidarmı medyanın üstünde bir güçtür; yoksa medyamı iktidarı yönlendirir ?
[FONT=Courier New]9. Mutluluk nedir?
[FONT=Courier New]Yeter sanırım bu kadar![]()
[FONT=Courier New]Cevaplar için şimdiden sağol abishecim![]()
[FONT=Courier New]Kolay gelsin...
[COLOR=darkslategray]Öncelikle teşekkür ederim...Elimden geleni yapmaya çalıştım...:ok:
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]1. Benim hayattan bir beklentim olmadı şu zamana kadar...Çünkü düşündüklerimi hayata geçiren biriyim...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]2. Dostluğa tabiki önem veririm.Yanlız dost bulmak zor bir durum benim için.O sebeten dostlarımı seçerken elimden geldiğince dikkat ederim çünkü arkamda olacak kişi bana asla ihanet etmemeli.Gerçi benim daha değişik bir felsefem var bu konuda...Arkamda olma her zaman yanımda ol...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]3. Elimden geldiğince yapmaya çalışırım ama kişiden kişiye değişir...Sanırım biraz pragmacı biriyim.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]4. Bence girmemeli.Bu konu oldukça hassas bir konu...İstekler farklılaştıkça durum Türkiye için zorlaşıyor.Ben 2004 yılından beri bu konuda oldukça fazla makale yazdım.Olayın içinde olan biri olarak gerçekleri bir nebze olsun daha derinden kavrıyorum.AB'nin istediği imtiyazlı ortaklık çerçevesinde,Türkiye'nin istediği tam ortaklık.Bu sebebten dolayı biraz zor görünüyor.Bakalım süreç ne getirecek...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]5. Malesef yeterli değil.Sürekli değişen bir eğitim politikası sistemi bozar ve bununla beraber yeni yetişen nesil ezberci ya da cahil kalıyor.Bir eğitim sistemi hazırlanması gerekli,alınacak olan modelde değişkenlik göstermemeli.Ezbercilik brakılmalı bilime ve bilgiye dayalı bir eğitim sistemi ortaya konulmalı.Ama şu zamanda bu oldukça zor görünüyor...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]6. Bu konuda çalışma yapan biriyim.Kurmuş olduğumuz bir grup mevcut.Bu konuda politika üretiyoruz.Yaklaşık 2000 kişilik bir ekibimiz var.Bende o ekibin başında olan biriyim.Önce eğitim sistemi zira eğitim bir ülkeyi yükselten bir değer.Sonra diğerleri gelir.Ekonomi,sosyal politika,bilim,spor,sanayi öncelikle olurdu.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]7. Bunda ne kastettiğini anlayamadım ama,daha açarsan sevinirim...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]8. Medya-Siyaset her zaman iç içe olmuştur.Bu durumda kimse kimsenin üstünde ya da altında değildir.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]9. Aranıpta bulunamayan tek şey...:ok:
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]Başka soruların varsa da onlarıda cevaplamaya çalışırım...:ok:
[COLOR=darkslategray]
![[Resim: 114ld.jpg]](http://b1112.hizliresim.com/s/c/114ld.jpg)