You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

30. Hafta Konuğumuz Munzur

30. Hafta Konuğumuz Munzur

Administrator
30. Hafta Konuğumuz Munzur
ŞahımAlidir yazdı:[FONT=Courier New] [COLOR=slategray]Öncelikle tiyatroda yaptıgın çalışmadan dolayı canı gönülden kutluyorum çok güzeldi hepiniz çok güzeldinizSmile [COLOR=slategray]

[FONT=Courier New]Sonralıkla haftanın konugu bölümüne hoşgeldin abishe seni burda görmek ne güzellllllllSmile nasılsın iyimisin ? Smile

[FONT=Courier New]Müsadenle sana birazcık soru soracağımSmile

[FONT=Courier New]1. Hayattan Beklentileriniz nedir Yada Bi beklentiniz varmı?

[FONT=Courier New]2. Gerçek dostluğa önem verirmisin?

[FONT=Courier New]3. Yardım severmisin?

[FONT=Courier New]4. Sence Türkiye avrupa birliğine girmeli mi ?

[FONT=Courier New]5. Türkiyedeki Eğitim sistemini Yeterli Buluyormusun?

[FONT=Courier New]6. Sen Bu ülkeyi yönetseydin Neleri Değiştirmekle işe başlardın?

[FONT=Courier New]7. En sevdiğin söz yazarı ?

[FONT=Courier New]8. İktidarmı medyanın üstünde bir güçtür; yoksa medyamı iktidarı yönlendirir ?

[FONT=Courier New]9. Mutluluk nedir?

[FONT=Courier New]Yeter sanırım bu kadar Smile

[FONT=Courier New]Cevaplar için şimdiden sağol abishecimSmile

[FONT=Courier New]Kolay gelsin...

[COLOR=darkslategray]Öncelikle teşekkür ederim...Elimden geleni yapmaya çalıştım...:ok:
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]1. Benim hayattan bir beklentim olmadı şu zamana kadar...Çünkü düşündüklerimi hayata geçiren biriyim...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]2. Dostluğa tabiki önem veririm.Yanlız dost bulmak zor bir durum benim için.O sebeten dostlarımı seçerken elimden geldiğince dikkat ederim çünkü arkamda olacak kişi bana asla ihanet etmemeli.Gerçi benim daha değişik bir felsefem var bu konuda...Arkamda olma her zaman yanımda ol...Cool
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]3. Elimden geldiğince yapmaya çalışırım ama kişiden kişiye değişir...Sanırım biraz pragmacı biriyim.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]4. Bence girmemeli.Bu konu oldukça hassas bir konu...İstekler farklılaştıkça durum Türkiye için zorlaşıyor.Ben 2004 yılından beri bu konuda oldukça fazla makale yazdım.Olayın içinde olan biri olarak gerçekleri bir nebze olsun daha derinden kavrıyorum.AB'nin istediği imtiyazlı ortaklık çerçevesinde,Türkiye'nin istediği tam ortaklık.Bu sebebten dolayı biraz zor görünüyor.Bakalım süreç ne getirecek...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]5. Malesef yeterli değil.Sürekli değişen bir eğitim politikası sistemi bozar ve bununla beraber yeni yetişen nesil ezberci ya da cahil kalıyor.Bir eğitim sistemi hazırlanması gerekli,alınacak olan modelde değişkenlik göstermemeli.Ezbercilik brakılmalı bilime ve bilgiye dayalı bir eğitim sistemi ortaya konulmalı.Ama şu zamanda bu oldukça zor görünüyor...
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]6. Bu konuda çalışma yapan biriyim.Kurmuş olduğumuz bir grup mevcut.Bu konuda politika üretiyoruz.Yaklaşık 2000 kişilik bir ekibimiz var.Bende o ekibin başında olan biriyim.Önce eğitim sistemi zira eğitim bir ülkeyi yükselten bir değer.Sonra diğerleri gelir.Ekonomi,sosyal politika,bilim,spor,sanayi öncelikle olurdu.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]7. Bunda ne kastettiğini anlayamadım ama,daha açarsan sevinirim...Smile
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]8. Medya-Siyaset her zaman iç içe olmuştur.Bu durumda kimse kimsenin üstünde ya da altında değildir.
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]9. Aranıpta bulunamayan tek şey...:ok:
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]Başka soruların varsa da onlarıda cevaplamaya çalışırım...:ok:
[COLOR=darkslategray]
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Posting Freak
30. Hafta Konuğumuz Munzur
Haftanın konuğuna hoşgeldin braa

Seni küçük kızın eşe olarak muaviye rolündeki üstün performansından dolayı kutluyorum, rolüne öyle güzel büründünki..

Sorum şu müsade edersen,

Sen rolünü oynarken insanlar sana beddua edip lanet okurken, selamlama sahnesinde Zöhre Ana'nın sana gül atması sence insanlara ne mesaj verdi? O anda neler hissettin?

Teşekkür ederim abiciğim içindeki Ehlibeyt aşkının daim olması dileğiyle..
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Posting Freak
30. Hafta Konuğumuz Munzur
Sevgili Engin can, öncelikle sergilediğin üstün performans için candan kutlarım.
İnanın oyunu izlerken devlet tiyatrosu oyuncularını seyrediyor gibiydim.

Benim sorum izninizle şöyle olacak:
1- Gelecekte Alevi inanç sisteminin Türkiye Cumhuriyeti ve dünyada tanınması, benimsenmesi konusunda bir projeksiyon yapacak olsanız bize neler anlatırsınız?
Şimdiden teşekkür ederim.

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Posting Freak
30. Hafta Konuğumuz Munzur
Engin 15 Mart gecesindeki üstün oyun gücün harikaydı.Ama kendim acısından bakacak olursak aman yarabbi o neydi 1500 senedir nefret ettiğimiz can düşmanımız sahnede
karşımızdaydı.İnan ki yüzündeki o mimikler seni nasıl titretiyorduysa beni de bir o kadar öfkelendiryordu.İşte bu kadar inandırıcıydın.Tekrar tebrikler.


Soruma gelince ilerde Yüksek eğitimli bir tiyatrocu olmak istermisin?

Erenle iyi geçinebiliyormusunuz?İki kardeş arasında ne gibi farklılıklar var?
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Senior Member
30. Hafta Konuğumuz Munzur
ŞahımAlidir yazdı:[FONT=Courier New] [COLOR=slategray]Öncelikle tiyatroda yaptıgın çalışmadan dolayı canı gönülden kutluyorum çok güzeldi hepiniz çok güzeldinizSmile [COLOR=slategray]

[FONT=Courier New]Sonralıkla haftanın konugu bölümüne hoşgeldin abishe seni burda görmek ne güzellllllllSmile nasılsın iyimisin ? Smile

[FONT=Courier New]Müsadenle sana birazcık soru soracağımSmile

[FONT=Courier New]1. Hayattan Beklentileriniz nedir Yada Bi beklentiniz varmı?

[FONT=Courier New]2. Gerçek dostluğa önem verirmisin?

[FONT=Courier New]3. Yardım severmisin?

[FONT=Courier New]4. Sence Türkiye avrupa birliğine girmeli mi ?

[FONT=Courier New]5. Türkiyedeki Eğitim sistemini Yeterli Buluyormusun?

[FONT=Courier New]6. Sen Bu ülkeyi yönetseydin Neleri Değiştirmekle işe başlardın?

[FONT=Courier New]7. En sevdiğin söz yazarı ?

[FONT=Courier New]8. İktidarmı medyanın üstünde bir güçtür; yoksa medyamı iktidarı yönlendirir ?

[FONT=Courier New]9. Mutluluk nedir?

[FONT=Courier New]Yeter sanırım bu kadar Smile

[FONT=Courier New]Cevaplar için şimdiden sağol abishecimSmile

[FONT=Courier New]Kolay gelsin...



Öncelikle teşekkür ederim...Elimden geleni yapmaya çalıştım...:ok:

[COLOR=darkslategray]1. Benim hayattan bir beklentim olmadı şu zamana kadar...Çünkü düşündüklerimi hayata geçiren biriyim...


[COLOR=darkslategray]2. Dostluğa tabiki önem veririm.Yanlız dost bulmak zor bir durum benim için.O sebeten dostlarımı seçerken elimden geldiğince dikkat ederim çünkü arkamda olacak kişi bana asla ihanet etmemeli.Gerçi benim daha değişik bir felsefem var bu konuda...Arkamda olma her zaman yanımda ol...Cool

[COLOR=darkslategray]3. Elimden geldiğince yapmaya çalışırım ama kişiden kişiye değişir...Sanırım biraz pragmacı biriyim.

[COLOR=darkslategray]4. Bence girmemeli.Bu konu oldukça hassas bir konu...İstekler farklılaştıkça durum Türkiye için zorlaşıyor.Ben 2004 yılından beri bu konuda oldukça fazla makale yazdım.Olayın içinde olan biri olarak gerçekleri bir nebze olsun daha derinden kavrıyorum.AB'nin istediği imtiyazlı ortaklık çerçevesinde,Türkiye'nin istediği tam ortaklık.Bu sebebten dolayı biraz zor görünüyor.Bakalım süreç ne getirecek...

[COLOR=darkslategray]5. Malesef yeterli değil.Sürekli değişen bir eğitim politikası sistemi bozar ve bununla beraber yeni yetişen nesil ezberci ya da cahil kalıyor.Bir eğitim sistemi hazırlanması gerekli,alınacak olan modelde değişkenlik göstermemeli.Ezbercilik brakılmalı bilime ve bilgiye dayalı bir eğitim sistemi ortaya konulmalı.Ama şu zamanda bu oldukça zor görünüyor...

[COLOR=darkslategray]6. Bu konuda çalışma yapan biriyim.Kurmuş olduğumuz bir grup mevcut.Bu konuda politika üretiyoruz.Yaklaşık 2000 kişilik bir ekibimiz var.Bende o ekibin başında olan biriyim.Önce eğitim sistemi zira eğitim bir ülkeyi yükselten bir değer.Sonra diğerleri gelir.Ekonomi,sosyal politika,bilim,spor,sanayi öncelikle olurdu.

[COLOR=darkslategray]7. Bunda ne kastettiğini anlayamadım ama,daha açarsan sevinirim...Smile

[COLOR=darkslategray]8. Medya-Siyaset her zaman iç içe olmuştur.Bu durumda kimse kimsenin üstünde ya da altında değildir.

[COLOR=darkslategray]9. Aranıpta bulunamayan tek şey...:ok:


[COLOR=darkslategray]Başka soruların varsa da onlarıda cevaplamaya çalışırım...:ok:
Ellerinde çıralarla gezen çıplak ayaklı körlere ihtiyacı var dünyanın”
Posting Freak
30. Hafta Konuğumuz Munzur
[FONT="Arial"] Değerli kardeşim
öncelikle 15 marttaki güzel çalışmanızdan dolayı tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim.
benim sorum , Evren kardeşimle birlikte ,derneğimizle ilgili bir dergi taslağı hazırlamıştın, bu dergimizin yayına girmesi için gerekli şeyler nelerdir? bizler bunu hayata gecirebileçekmiyiz?
sevgi ve saygılarımla
Nefsi “Pir”in gölgesinden başka hiçbir şey öldüremez; o “nefs öldüren”in eteğini sımsıkı tut.
''HZ MEVLANA''

ÜSEYİN'in Aşkına Şahitsen, Bu Şahadet Kutlu Olsun... Sen ÜSEYİN'in Aşkı ile Her Dem Diri Kalanlardansın, Ve Sen
'' Aşkın Şehidi'sin!..''
Ben HZ. ÜSEYİN'DEN NASIL YAŞAMAYI VE NASIL ÖLMEYİ ÖĞRENDİM
ÇELEBİ
Son Düzenleme: 18/03/2009, 21:48, Düzenleyen: Hür_Şehit.
Senior Member
30. Hafta Konuğumuz Munzur
seço yazdı:Tiyatrodaki mükemmel perofrmansın için seni canı gönülden kutlarım abiciğim Smile...

Soruma gelince...

Hayatın boyunca olmasını istediğin en çok şey nedir?

[COLOR=darkslategray]Bende seni kutlarım seço can...Smile
[COLOR=darkslategray]
[COLOR=darkslategray]Hayatım boyunca farklı farklı isteklerim oldu.İçinde yaptıklarım,yapacaklarım,yapamayacaklarım oldu ama gende pes demiyorum...Gelelim ne istediğime...Bir gün Türkiye'yi yönetmek desem sanırım içimden geçen en büyük istek olacak.Bu hususta elimden geldiğince ilerlemeye ve bir şeyler yapmaya çalışıyorum....Bakalım ne olacak...Cool
[COLOR=darkslategray]
Ellerinde çıralarla gezen çıplak ayaklı körlere ihtiyacı var dünyanın”

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.