You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

20. Hafta Konuğumuz Atanali

20. Hafta Konuğumuz Atanali

Posting Freak
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Gecikme için kusura bakmayın canlar...

Bu haftaki konuğumuz Sevgili Yöneticimiz Atanali,

Davutçum yoğunsun biliyorum, nereye kadar gidecek bu yoğunluk hele bi anlat bakalım Smile

Kimsin, ne yaparsın, nerden geldin nere gidersin?
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Posting Freak
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Sevgili ATANALİ,

Seni haftanın konuğunda gördüğüme sevindim..
Benim,tam tecizatlı muhabirim,fotoğrafçım Cevat Kelle Big Grin

[Resim: cevatkelle2wd5.jpg]

Big GrinBig GrinBig Grin

Sen,bu yolda ilk yoldaşlarımdansın..Smile Ağırlığını,efendiliğini şamatanı çok severim..

Bize anlatırmısın ?..

Davut,Hakikat sırrını beyana gelen ZÖHRE ANA'yı tanımadan önce nasıldı ??..ve şimdi Nasıl ??..ZÖHRE ANA,senin yaşamına neler kattı ??..

PİRİM,seni ve aileni yolundan,katarından ayırmasın !..
Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
selamSmile davut birkaç soruda ben sormak isterim şimdiden kolay gelsin;

1:şimdiye kadar yapmak isteyipde yapamadığın bir konu oldu mu?
2:insanlara hemen güvenir misin?
3:asla affetmeyeceğin konu nedir?
ve son sorum;
4: millipiyango bileti aldın mı?aldıysan çıkarsa bizleride unutmazsın dimiSmile
Administrator
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Sevgili Atanali hoşgeldin, haftanın konuğu bölümüne..

Müsadenle ben de birkaç soru sorayım..Smile

1- Senin için hayatta en önemli değerler nelerdir? neden?
2-Zöhre Ana'yı nasıl tanıdınve fikirlerin nedir.?
3-Karşılaştığın zorlukların üstesinden nasıl gelmeye çalışırsın.?
4-Günümüzdeki Alevilik hakkında ne düşünüyorsun..
5-Yaşam felsefen nedir?


cevapların için şimdiden teşekkürler ..biliyorum çok yoğun çalışıyorsun ama eminim cevaplamak için fırsat bulabileceksin..

Kolay gelsin can..Smile
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
ŞahımMerdan yazdı:Gecikme için kusura bakmayın canlar...

Bu haftaki konuğumuz Sevgili Yöneticimiz Atanali,

Davutçum yoğunsun biliyorum, nereye kadar gidecek bu yoğunluk hele bi anlat bakalım Smile

Kimsin, ne yaparsın, nerden geldin nere gidersin?

Öncelikle teşekküler Mami çok incesin....

Seninde bahsettiğin gibi hayat yoğun, bende yoğunum,
biraz rötarlıda olsa sorularınızı yanıtlamaya çalışacagım.


1979 yılında Sivas'ta doğdum.
İlkokulu Sivas'ta, orta ve lise öğrenimi mi Ankara'da Tuzluçayır Lisesinde tamamladım.
Kırıkkale Üniv. Makina bölümü mezunuyum.
Mağazacılık alanında faaliyet gösteren bir firmada, yönetici olarak çalışıyorum.

Biraz sinirli ve azimli bir insanımdır.Yapmak istediğim şeyeleri elde edene hiç durmadan çalışan ve sonunda da elde eden biriyim
.Genellikle çevremde sevilen bir insanımdır.

Teşekkür ederim tekrar.

Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
ALİ_İRFAN yazdı: Bize anlatırmısın ?..

Davut,Hakikat sırrını beyana gelen ZÖHRE ANA'yı tanımadan önce nasıldı ??..ve şimdi Nasıl ??..ZÖHRE ANA,senin yaşamına neler kattı ??..

Teşekkürler Merdan hoşgördük

Vallahi kardeş sen çok zor bir soruyla karşıkarşıya bıraktın beni,
Zöhre Ana'yı tanımadan önceki hayatım ve düşüncem çok farklıydı hiç girmek istemiyorum ama kısa ve öz yanıtlayayım.

Zöhre Anadan önceki Davut Allah inancını hiç bilmeyen, dünyayı farklı bir pencereden yorumlaya çalışan Ateist bir insandı.

Zöhre Ana'dan sonraki Davut ise
Herşeyden önce inanmayı ögrendi, Muhammed-Ali yolunu yani Aleviliği ögrendi(ögrenmeye çalışıyor), Pir için göz yaşı dökmeyi öğrendi....
Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Alıntı:selamSmile davut birkaç soruda ben sormak isterim şimdiden kolay gelsin;

Teşekkürler Eylül hoşbulduk

Alıntı:1:şimdiye kadar yapmak isteyipde yapamadığın bir konu oldu mu?
Olmadı, genellikle yapmak istediklerimi yaparım

Alıntı:2:insanlara hemen güvenir misin?

Genellikle hayal kırıklığına ugrarım ama gende insanlara güvenmeye çalışırım.

Alıntı:3:asla affetmeyeceğin konu nedir?

Asla affetmeyeceğim olay ''İnancıma saygısızlık'tır''

Alıntı:4: millipiyango bileti aldın mı?aldıysan çıkarsa bizleride unutmazsın dimiSmile
Henüz almadım, çıkarsa tabiki sizleri de düşünürüm, ne yapacağım o kadar parayı....
merak etmeyin çıkarsa 5'er - 10'ar YTL veririm

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.