Yaşamı Ertelemeyin...
Ben en özel en güzel eşyalarımı kendim için, hiç bekletmeden kullanırım. Siz de öyle yapın. Çünkü yarın hayatda olmayabiliriz. Ya da sevdiğinizi söyleyeceğiniz kimse olmayabilir. Hani gardirobunuzda küflenen o en sevdiğiniz elbiseniz var ya, o çok özel gün için beklettiğiniz, giymelere kıyamadığınız o alımlı tuvalet, o cakalı takım, o göz alıcı kazak... Bugün giyin onu!... Beklediğiniz o güzel gün hiç gelmeyebilir çünkü...
Değerli misafirleriniz için sakladığınız çay takımlarınızı çıkartın dolaptan; en yakınlarınızla için çayınızı; kimseniz yoksa kendiniz çıkarın hoş bir takımdan çay yudumlamanın doyumsuz keyfini...
Haydi, açın, nicedir kapalı duran misafir odanızın kapısını. Yıpranır diye korktuğunuz koltuklara serilin gönlünüzce. Çalın, çalmak için önemli! bir konuk beklediğiniz eski plakları bu gece...
Çalmaya vesile beklerken salonda ki büfede yıllandırdığınız şarabı geciktirmeden açın ve kana kana için. Sakladığınıza değecek biri hiç gelmeyebilir; sizden değerlisi bulunamayabilir.
Çimlerle buluşmak için düzgün havayı, kırda öpüşmek için doğru sevdayı beklemeyin. Hep ertelediğiniz pikniğin günü bugün... "Haftaya giderim" dediklerinizi ziyarete gidin acilen. Haftaya orada olmayabilirler. Babanızın elini öpecekseniz, oğlunuzu lunaparka götürecekseniz, aşkınızı ilan edecekseniz;... şimdi yapın!
Ve, ne olur, söylemek için özel bir an beklediğiniz o sihirli sözcükleri hemen söyleyin sevdiğinize. Söylemeye niyetlendiğinizde çok geç olabilir. Daha kaç bahar olacak ki hayatınızda? Yaşamı ertelemeyin, beklediğiniz "o gün" işte "Bugün!"
Can Dündar...
.·´¯`·кαÑâÑâÑη· ´¯`·. (KibriyasınÜsey in'in Bloğu)
Konu Sahibi / Yazar
PELİN
Kategori / Forum
Üye Blogları (Günlükler)
Yorumlar / Cevaplar
111
Okunma / Görüntüleme
34359
.·´¯`·кαÑâÑâÑη· ´¯`·. (KibriyasınÜsey in'in Bloğu)
.·´¯`·кαÑâÑâÑη· ´¯`·. (KibriyasınÜsey in'in Bloğu)
![[Resim: littleangelheaartusedovpf9.jpg]](http://img412.imageshack.us/img412/3565/littleangelheaartusedovpf9.jpg)
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya
Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin
Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, bir taş gibi dinleneceksin
İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına
İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına
Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar
Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın
Değişmemelisin hiçbir seyle bir bardak [COLOR=#2257a1]Su içmenin mutluluğunu
Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın
Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle
Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına
Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana .
![[Resim: 114ld.jpg]](http://b1112.hizliresim.com/s/c/114ld.jpg)
Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: brakxi6vm1.jpg]](http://img124.imageshack.us/img124/8315/brakxi6vm1.jpg)
![[Resim: kadin7gq.jpg]](http://img86.imageshack.us/img86/8151/kadin7gq.jpg)
![[Resim: slayt22yx.jpg]](http://img250.imageshack.us/img250/4612/slayt22yx.jpg)
![[Resim: slayt31tt.jpg]](http://img250.imageshack.us/img250/882/slayt31tt.jpg)
![[Resim: slayt43nx.jpg]](http://img81.imageshack.us/img81/4409/slayt43nx.jpg)
![[Resim: slayt56gj.jpg]](http://img100.imageshack.us/img100/4342/slayt56gj.jpg)
![[Resim: slayt65dt.jpg]](http://img98.imageshack.us/img98/2070/slayt65dt.jpg)
![[Resim: ip7fm4dtei0io3.jpg]](http://img293.imageshack.us/img293/4794/ip7fm4dtei0io3.jpg)
![[Resim: mevlana27rj.jpg]](http://img396.imageshack.us/img396/139/mevlana27rj.jpg)
![[Resim: Kopyası%20gününsözü.jpg]](http://www.beybun.com/yazarresim/Kopyası%20gününsözü.jpg)
![[Resim: mevlana409ki.jpg]](http://img235.imageshack.us/img235/7231/mevlana409ki.jpg)
![[Resim: sperkt4.jpg]](http://img396.imageshack.us/img396/733/sperkt4.jpg)
![[Resim: showletterwl6.gif]](http://img530.imageshack.us/img530/3640/showletterwl6.gif)
![[Resim: resim2fr6.jpg]](http://img80.imageshack.us/img80/2143/resim2fr6.jpg)
![[Resim: beyazgul27qx3uc1ib4owfm6xu.jpg]](http://img258.imageshack.us/img258/4377/beyazgul27qx3uc1ib4owfm6xu.jpg)
![[Resim: 17mr3.jpg]](http://img294.imageshack.us/img294/2265/17mr3.jpg)
![[Resim: 353del0odelocl4.jpg]](http://img530.imageshack.us/img530/6734/353del0odelocl4.jpg)
![[Resim: angiec04hq5.jpg]](http://img225.imageshack.us/img225/7080/angiec04hq5.jpg)
![[Resim: 1124915342mutluluk5eyjxgg5.jpg]](http://img164.imageshack.us/img164/5243/1124915342mutluluk5eyjxgg5.jpg)
![[Resim: msgpencereler8zf2aw.jpg]](http://img360.imageshack.us/img360/5105/msgpencereler8zf2aw.jpg)