Pir Zöhre Ana Forum

Tam Versiyon: Yoklama Defteri
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
21:53 Burdayım Millet Siz Neredesiniz?
bende burdayımm..
burdayımm
saat sabah 4:50 gece nöbeti sona erdi herkese iyi sabahlar banada iyi uykularSmile ben olmasam ne olacak bu forumun hali kimsecikler kalmamışhıh hırsız falan girer diye sabaha kadar bekledim nöbetçi üye olarakBig Grin
9.45 7.ayın 6.günü 2008 ben de burdayım her zamanda olacağım
11:51 pazar burdayımmmm
14:06 mewcuut Big Grin