Pir Zöhre Ana Forum

Tam Versiyon: Ölümdür Kimileyin Kavganın Tek Ödülü(bir Yığın Dolusu Biriktim Deniz`lere)
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
<H2>Ölümdür Kimileyin Kavganın Tek Ödülü(bir Yığın Dolusu Biriktim Deniz`lere)

Ölümdür kimileyin kavganın tek ödülü
ölüm….

Öldüler,
Darağacına giderken
ipi ödül bildiler.

Onlar ‘’Aç yaşarım Onursuz yaşamam ‘’
Demeyi bildiler.

Birer birer değil ,
Bir bedende
binbir yürekle göçtüler.

Sustular ses etmediler
Çünkü
DERİN ACILAR DİLSİZDİR…

Tiryakiydiler ölüme
tiryaki
Savaşa aşinaydı onlar.

Kavganın başı ,
Fakirin aşı
Bozuk düzenin Düşmanı…

Üç genç tomurcuktu onlar
Filizlenmeden toprak oldular.

Sabah doğacak dedikleri bu ülkeye
Bedenlerini diyet bıraktılar da
Yinede yaranamadılar…

Soyu soysuz olan şerefsiz
Acımadı üç bedene ,
Çabalamadı yitip gitmesinler diye,

Kolay olandı öldürmek o zamanlar
Onlar da kolay olanı yaptılar,
Tıpkı kendilerine yakışan gibi.

Ama çok zordu ölümü göğüslemek
İtiraz etmeden
Denizler zoru başardı.
İpi işte böyle göğüslediler
Tıpkı kendilerine yakışan gibi.


Derin denizdi onlar
Buram buram kokan yeşil
Beyazın temizliği
Umudun yolcusu
Korkusuz Yürekti
Kırılan kolumdu onlar

Ölümdür kimileyin kavganın tek ödülü
ölüm….

UCUZ kahramanlıkların yaşandığı bu zamanda
Koca yürek onlar…O kadar biriktim ki size…
</H2>